pivoňka
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 187.10 (?), 11.4.2008 21:00, zobrazeno: 35475x
Mám prosbu, mohu teď přesadit pivoňku? Už začíná rašit. Děkuji mnohokrát za radu, jsem naprostý začátečník. Klempířová
|
|
|
|
|
|
|
host - 139.114 (?), 11.4.2008 22:18
Loni touto dobou jsem získla novou zahradu, kde jsem pozorovala, co kde leze ze země. Mimo jiné i pivoňky. Stěhovali jsme po zahradě vše. Maliny, byliny, květiny, keře. Pivoňky jsme vyryli s velkým balem a umístili jinam, všechny se ujaly, kvetly a letos lezou ze země, jako by tam sídlily roky.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 187.10 (?), 12.4.2008 10:09
Děkuji moc. Přestěhovali jsme se loni na podzim do domku se zahradou a nemám vůbec žádné zkušenosti s ničím, tak jsem ráda za každou rada. Ještě jednou díky.
|
|
|
|
|
|
|
host - 169.30 (?), 1.5.2008 9:07
Napsat 11.4., že na přesazování pivoněk je nejvhodnější doba právě nyní je poněkud odvážné, dokonce tvrdím, že poněkud novátorské a dosud neprokázané. Dovolil bych si toto tvrzení trochu zmírnit a napsat, že i v tuto dobu lze pivoňku, při určité péči a opatrnosti také přesadit. Jinak stále bych se ale stále držel raději zkušeností v pěstování které jsou například v Číně až 2 tisíce let staré a přesazoval bych bylinné pivoňky od půlky srpna do konce září a keřové po ztrátě asimilačních schopností listů (tedy tak konec září) až do konce listopadu. Nevyvracím však ale to, že to lze i v tuto dobu. Ono to jde ostatně skoro vždy(za určitých podmínek). Není to ale ( tedy pravděpodobně) nejvhodnější. JP..
|
|
|
|
|
|
|
host - 202.201 (?), 1.5.2008 23:36
Také souhlasím s názorem pana JP.
|
|
|
|
|
|
|
Daniela. - Diamantový Zahrádkář (1262) - 204.208 (?), 2.5.2008 0:01