ptačí zob
|
|
|
|
host - 120.11 (?) 23.8.2015 14:21
Dobrý den, jsem úplný laik, koupila jsem si v zahradnictvi ptačí zob, cca 30 -40cm vyrostlý v květináčkách. Má to tak dva šlahouny, někde tři. Chci z něj živý plot v předzahrádce, aby odděloval náš dům od vedlejšího v řadovce. Pochopila jsem správně že, na jeden metr 3 rostlinky. Před osázením, půdu vyčistím, prokypřím, smíchám se zahradnickým substrátem. A pak v jedné lajně budu vysazovat. Kdy mám sestřhnout, aby zhoustnul, až příští rok v červnu? A kde se zastřihuje za třetí lístkem? děkuji za rady
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 241.22 (?), 24.5.2009 22:45
Jen se chci zeptat, jestli přihnojovat už teď, když jsme sadili asi před měsícem. Někde jsem slyšela, že čerstvá výsatba se nehnojí. A ještě k tomu stříhání..Když jsme je zasadili, tak jsem je zastřihla o 1/3 a nevím, kdy je mám zas. M.H.
|
|
|
|
|
|
|
host - 43.164 (?), 25.5.2009 10:50
Kdy zacit hnojit od vysadby neporadim ale jak jsem jiz psal, vzdy jsem zastrihl za tretim listkem.
|
|
|
|
|
|
|
jaydoo - (11) - 247.214 (?), 8.10.2012 22:48
Ja sa chcem spýtať, dokedy sa môže ptačí zob vysádzať? Dnes je 8.10, ešte mám byť relatívne teplo 5-10 stupnov aspon týžden.
|
|
|
|
|
|
|
Josef. - Diamantový Zahrádkář (2694) - 229.77 (?), 8.10.2012 22:59
Klidně až prakticky do zámrazu.
Josef.
|
|
|
|
|
|
|
host - 210.163 (?), 5.10.2014 19:15