Co jsem si zasadil jako zivy plot?
|
|
|
|
|
|
|
|
nowis - (7), 16.4.2007 17:14
Tak ja dam ten habr, ale az v zari, ted uz je pry pozde. Chjooo :-( Nemate nekdo tip na neco levneho? Ja nasel prostokorenne sazenice za 9,-
|
|
|
|
|
|
|
host - 139.167 (?), 16.4.2007 19:28
Tak zkuste počkat na ten habr. Já jsem chtěla sázet živý plot už loni najaře nebo napodzim, nebyla jsem pevně rozhodnutá. Rok utekl jako voda a včera jsem sázela habr ( dočkala jsem se, pořádně se rozhodla, načetla, co mě čeká.....) Možná je lepší pár měsíců počkat a pak léta koukat na pěkný vysněný plot, než to urychlit a pak si říkat, jak by asi vypadal habr :-)
Třeba ho seženete i napodzim , sice se má sázet najaře, ale habr je vpodstatě takový plevel, který se lehce chytne, nevím, jestli by mu to nějak moc uškodilo. Nejsem odborník, ale jsem zastánce toho, že se nic nemá uspěchat a hlavně celé to zahradničení je taková zkouška vytrvalosti, a člověk musí čekat, než mu něco vyroste,...
Otázka:
Ráda bych habr nařízkovala, llze to a co k tomu potřebuji? Na internetu jsem nic na toto téma nenašla. A množili jste někdy habr semínkem? Kdy semínka nasbírat a jak postupovat? Díky :-)))
|
|
|
|
|
|
|
host - 139.167 (?), 16.4.2007 19:30
Všimla jsem si, že v zahradnictví mi prodali již nařízkované sazenice habru s kořínky. Chtěla bych si je sama vypěstovat.
|
|
|
|
|
|
|
host - 243.189 (?), 16.5.2007 22:17
Podle mně, to není ani habr, ani javor mleč, ale javor klen. Je to rychle rostoucí strom (řekl bych možná až jeden z nejrychleji rostoucích stromů u nás). Na živé ploty to není to pravé ořechové, protože udržovat ho nízky... to je opravdu obtížné a velmi rychle mu roste obvod kmene. Ale zkusit to můžete. Přeji Vám mnoho úspěchů při pěstování!
|
|
|
|
|
|
|
host - 128.53 (?), 28.5.2007 6:16
V zahradnictvi jiste neprodavaji narizkovane habry, protoze se ani rizkovat neda, pestuje se pouze ze seminek...