Tiché čerpadlo

host - 187.141 (?)
5.7.2008 16:29
Se vším bych byl ochoten souhlasit, jen to že by byl Malyš tiché čerpadlo, tak s tím nesouhlasím. Máme ho dlouho, funguje bez problémů, ale tichý tedy rozhodně není.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
zounar - (1) - 220.253 (?), 30.6.2008 14:17, zobrazeno: 10823x

Dobrý den,
jsem laik a nikdy jsem žádné čerpadlo nekupoval. U domku mám IBC kontejner na 1000l deštové vody, z tohoto kontejneru bych rád odčerpával vodu do hadice o délce cca 25m na které budou umístěny 2 rozprašovače k zavlažování trávníku.
Můžete mi prosím doporučit nějaké čerpadlo, které bych měl zakoupit, aby řádně splnovalo účel použití? Důležitým požadavkem na čerpadlo je jeho tichý chod. Ideální též, aby je cena byla cca 2.000,-Kč. Za poskytnutou informaci předem mockráte děkuji.

Chemický Alí - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1247) - 166.66 (?), 30.6.2008 15:21

ZAdání je dost ošemetné, hlavně cenou... Pokud nenarazíte na second hand, nebo výprodej v hypermarketu, bude to velmi těžké.

Sám mám domácí pětistupňovu vodárnu, která je skvělá (Ale o řád dražší), nicméně nakupoval jsem ji v době, kdy se mi umřelo původní čerpadlo. A na objednaný "luxusní typ" byla čekací lhůta, vyplývající z dovozu. I jsem "nouzově" na několik týdnů za necelé 2500 korun koupil výprodej vystavovaného zboží v baumaxu, automatickou vodárnu al-ko bez nádrže s elektronickým řízením.

Později jsem toto čerpadlo nechal pouze jako závlahové - a světe div se, funguje stále, již několik let naprosto skvěle. Dnes by mu odpovídal některý z typů AL-KO HWA 1300 F. Pokud by Vám nevadilo, že je čerpadlo bez regullace a jede stále na plno, za velmi výhodnou cenu je AL - KO JET 801 INOX. (cena 2600 -2800,-Kč) Obě byste ale musel doplnit o plovákový spínač jako ochranu před během na prázdno, ten je ale levný a montáž je triviální.