zásilková zahradnictví
|
|
|
|
host - 204.16 (?) 13.12.2007 12:08
mohu jen potvrdit, že firma Basík, Chýnov je dobrá. já u něj objednávám pravidelně od roku 2003 - chodí mi katalogy, ale objednávám přes internet. nikdy se mi nestalo, že by došlo k záměně druhů - jen jedinkrát růžový turan byl fialový, ale po upozornění (ani to nebyla reklamace v pravém slova smyslu) mi poslal nový a skutečně růžový. má to velmi kvalitně zabalené a vždy se mi vše ujalo. a např. lilie od něj jsou nádherné.
zato s další zásilkovou službou jsem neudělala příliš dobrou zkušenost - pan Koníček, LUKON GLADS, Lysá n.L. tu tady zatím nikdo nezmínil. kvalita dodaných sazenic či cibulí celkem OK, ale časté záměny, hlavně u sazenic a s reklamací - byla souhrnná ze tří dodávek, neboť moje trpělivost byla vyčerpána, když ani jeden ze tří dadaných kosatců nebyl ten, co jsem objednala a navíc byl každý jiný - jsem ho uháněla pak téměř rok. nakonec ji ale vyřídil. a je pravdou, že i když má vyšší ceny, tak např. v nabídce tulipánů je bezkonkurenční.
se Starklem mám zkušenost jen osobní (mám to k němu cca 20 km). brala jsem od něj před lety několik růží (dnes je objednávám od manželů Pelcových ze Sobotky - výborná zkušenost), rybíz, hortenzii, azalku a vše prosperuje výborně. je ale opravdu velmi drahý a zásilkovou službu bych od něj neriskovala. i při osobním odběru musí člověk velmi vybírat...
s firmou Petro z Mělníka mám též jen osobní zkušenost - byla jsem si u něj dva roky po sobě pro fuchsie a byly nádherné. event. mohu poskytnout foto. ale i přes osobní výběr (vždy na konci března) asi tři nebo čtyři rostliny zahynuly. a nepřezimovaly. problém je asi v tom, že druhy, které jsem si vybrala, byly choulostivé primadonky (plnokvěté, některé s obřími květy). v přímém prodeji k žádné záměně druhů nedošlo. letos jsem chtěla právě zkusit jeho zásilkový prodej, ale nakonec jsem dala přednost zakoupeným impatiens z Bauhausu, které na severních oknech prosperovaly výborně, a také úplně obyč červeno-bílým fuchsiím (již kvetoucím při nákupu) taktéž z BH. mnozí varují před nákupy v těchto hypermarketech, ale já s nimi (BH a OBI) mám tu nejlepší zkušenost. je ale třeba nakupovat čerstvé, právě dovezené zboží. pokud je delší dobu v péči jejich zaměstnanců, tak lépe dát od nákupu ruce pryč.
eva
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 37.253 (?), 27.9.2007 15:23
Ahoj, máte někdo zkušenosti se zásilkovou službou firmy Starkl? Jejich
stránky mi přijdou super, tak jenom abych nenaletěla. Díky Lucie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 140.1 (?), 27.9.2007 19:32
Objednávala jsem letos mimo jiné od firmy Petro Mělník. Chryzantémy měly být v barvách žlutá a oranžová - obě přišly bílé, oranžový anglický muškát byl růžový, fuchsií jsem objednala 7 druhů, trefili se třikrát do správného druhu, ostatní fuchsie byly jiné než objednané. Jsem opravdu zklamaná a s touto firmou jsem skončila. Jednoznačně preferuji firmu p. Basíka a velmi mile mě překvapila firma ze Slovenska Hosta a studio Garden. Jana
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 167.249 (?), 17.5.2008 21:36
Já u p. Basíka nakupuji osobně již několik let a jsem velmi spokiojená. Květiny pěkné a hlavně levné. Když si nechám květiny poslat, přijdou všechny a v bezvadném stavu. S pozdravem Markéta od Pacova
|
|
|
|
|
|
|
host - 204.16 (?), 13.12.2007 12:08
mohu jen potvrdit, že firma Basík, Chýnov je dobrá. já u něj objednávám pravidelně od roku 2003 - chodí mi katalogy, ale objednávám přes internet. nikdy se mi nestalo, že by došlo k záměně druhů - jen jedinkrát růžový turan byl fialový, ale po upozornění (ani to nebyla reklamace v pravém slova smyslu) mi poslal nový a skutečně růžový. má to velmi kvalitně zabalené a vždy se mi vše ujalo. a např. lilie od něj jsou nádherné.
zato s další zásilkovou službou jsem neudělala příliš dobrou zkušenost - pan Koníček, LUKON GLADS, Lysá n.L. tu tady zatím nikdo nezmínil. kvalita dodaných sazenic či cibulí celkem OK, ale časté záměny, hlavně u sazenic a s reklamací - byla souhrnná ze tří dodávek, neboť moje trpělivost byla vyčerpána, když ani jeden ze tří dadaných kosatců nebyl ten, co jsem objednala a navíc byl každý jiný - jsem ho uháněla pak téměř rok. nakonec ji ale vyřídil. a je pravdou, že i když má vyšší ceny, tak např. v nabídce tulipánů je bezkonkurenční.
se Starklem mám zkušenost jen osobní (mám to k němu cca 20 km). brala jsem od něj před lety několik růží (dnes je objednávám od manželů Pelcových ze Sobotky - výborná zkušenost), rybíz, hortenzii, azalku a vše prosperuje výborně. je ale opravdu velmi drahý a zásilkovou službu bych od něj neriskovala. i při osobním odběru musí člověk velmi vybírat...
s firmou Petro z Mělníka mám též jen osobní zkušenost - byla jsem si u něj dva roky po sobě pro fuchsie a byly nádherné. event. mohu poskytnout foto. ale i přes osobní výběr (vždy na konci března) asi tři nebo čtyři rostliny zahynuly. a nepřezimovaly. problém je asi v tom, že druhy, které jsem si vybrala, byly choulostivé primadonky (plnokvěté, některé s obřími květy). v přímém prodeji k žádné záměně druhů nedošlo. letos jsem chtěla právě zkusit jeho zásilkový prodej, ale nakonec jsem dala přednost zakoupeným impatiens z Bauhausu, které na severních oknech prosperovaly výborně, a také úplně obyč červeno-bílým fuchsiím (již kvetoucím při nákupu) taktéž z BH. mnozí varují před nákupy v těchto hypermarketech, ale já s nimi (BH a OBI) mám tu nejlepší zkušenost. je ale třeba nakupovat čerstvé, právě dovezené zboží. pokud je delší dobu v péči jejich zaměstnanců, tak lépe dát od nákupu ruce pryč.
eva
|
|
|
|
|
|
|
host - 9.163 (?), 29.7.2009 20:52
Já jsem také se zahradnictvím Petro byla letos zcela nespokojená a vlastně už to začlov minulém roce.Strašně se zkazili jak kvalitou rostlin, jsou přerostlé, vytáhlé,uhnilé a pochopitelně i zaměněné.Slušně jsem je na to upozornila a vůbec nereagovali a když už jsem byla naštvaná a urgovala, tak se mi napsali ať si udělám reklamaci dle reklamačního řádu atd.je to rodinné zahradnictví, které kdysi bylo právě tím chováním a přístupem k zákazníkovi příjemné, teď je to prostě rodinný "Starkl atd."A pak mne dorazili když mi přišla poukázka na slevu, teď nevím snad na 50 čo stovku.To si snad dělaj srandu ne?
Velmi příjemní jsou opravdu Krulichovi a vše je v pořádku.Alena
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 231.171 (?), 10.10.2007 21:37
My jsme si u Starkla koupili stromkové rybízy a zašly. Ale to jsme je kupovali osobně a sami si je vybrali. Větvičky vypadaly dobře a kořen byl zabalený.Vůbec se to neujmulo. Jinak např. vystavené sazenice jahod mají hrozné, to bych si nikdy nekoupila. Loni jsme se zase dali zlákat a koupili si zabalenou sazenici vína, opět zašla. Jo ještě jsem si tam koupila kamačatskou borůvku, nic moc asi zajde, uvidíme najaře. Ty jeho prospekty jsou nádherné. Také výstavy co pořádá nemají chybu. Zrovna dnes jsme se tam zastavili a je tam výstava orchidejí, něco úžasného. Jediné s čím jsem spokojená jsou cibulky kytiček, ty nemají chybu a když se natrefím, že má na ně slevu je to super. Jinak bych řekla, že ceny jsou dosti vysoké. Už od několika známých jsem slyšela, že pokud si něco objednali na dobírku, většinou to nebylo nic moc. Eva
|
|
|
|
|
|
|
host - 0.58 (?), 12.10.2007 20:05
Už asi 8 let si pravidelně objednávám od zahradnictví Josef Basík z Chýnova a vždycky jsem byla velice spokojená .
|
|
|
|
|
|
|
belinda - (9) - 140.1 (?), 29.12.2007 17:29
Dobrý den, máte prosím někdo zkušenosti se zahradnictvím Krulichovi?
Našla jsem je dnes na netu, mají sice obchod dočasně uzavřen, ale nabídka je lákavá. Zajímá mne hlavně, zda nezaměňují sortiment a také jeho kvalita.
Děkuji Jana
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|