Ovocne stromky na dobirku



tomast - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (572) - 244.4 (?)
6.1.2010 8:33

u koupě na dálku máte právo zboží do 14 dnů bez udání důvodu vrátit. Pokud jste tak výrazně nespokojena, možná bych to udělal.

Co se týče komunikace, absolutně nejlepší zkušenost jsem opakovaně udělal s Komžíkovci ze slovenského Kohaplantu, velká škoda, že navýšení poštovného činí z nákupů na Slovensku zábavu pro rozmařilé milionáře...

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
zanpets - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (395) - 146.129 (?), 5.1.2010 22:45, zobrazeno: 9452x
zdravim.. mam zkusenost jednim obchodem.prozatim nechci jmenovat.. ale objednala jsem si nekolik ovocnych stromku bylo jich asi kolem 10ks... slo mi presne o jen odrudy ktere jsem nemela... oni mi nedali vedet ani telefonem ani emailem, ze treba ty odrudy nemeli a ze poslou mene... tak by mi to nevadilo... protoze vim z jinych obchodu, tak se zeptaji zda maji odpocitat castku nebo maji zaslat jine zbozi podobne... no objednavka prisla cena podle mych objednanych stromku ale prekvapilo me to ze pulka byla neco jineho co jsem chtela... a treba jsem urcite stromky svalne neobjednala zduvodu ze mi nechutnaji plody.. mate rozum, zrovna jsem je mela v baliku... nejsem ten typ na reklamaci, ale prislo mi to, ze to vice lidem nechutnalo a meli toho moc a tak to poslali... ale mohli alespon zdelit ze poslou mene nebo mohli nabidnout jiny druh... me to prijde jako nesolidni jednani... a kazdy si asi rika, ze pres internet lidi malo reklamujou,,ze v kamennem obchode si tam lidi zajdou a reklamaci udelaji... mate nekdo stim zkusenosti.
   
host - 176.18 (?), 5.1.2010 23:15

Určitě bych reklamovala, přece nebudete pěstovat stromky, které nechcete!! Solidní jednání to rozhodně není. Na dobírku si objednávám poměrně dost, ale tohle se mi ještě nestalo. Asi dvakrát došlo k nějaké záměně (vinou subdodavatele), ale vždy byla reklamace ochotně vyřízena. Jinak např. velké zásilkové firmy jsou na reklamace zvyklé...                                           Lída

   
vyslouzil - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (18316) - 81.81 (?), 5.1.2010 23:18

Ano, zkušenost s tím taky  mám. 
  Obvykle bývá v elektronickém formuláři uvedeno: povoluji záměnu tvaru za jiný, příp. povoluji záměnu odrůdy za podobnou (není-li žádaná již na skladě). Problém je, že někdy bývá povolení záměny předdefinované, takže je musíte zrušit. Když si kolonky nevšimnete a záměnu nezakážete, máte smůlu. Je pravda, že reklamovat na dálku je obtížné a poštovné dražší než stromek samotný.
   Ještě horší ovšem je, když na cedulkách je napsáno přesně to, co jste si objednali a za pár let Vám stromky zaplodí něco jiného. A kdo z nás ví, jak plody té novinky, co jsme vysadili, vlastně mají vypadat, že.

   
host - 210.251 (?), 6.1.2010 8:01

Pokud úmyslně bez souhlasu o změně poslali něco jiného než byla objednávka, tak bych jim to hodil na hlavu - reklamoval bych a chtěl bych i náklady na vyřízení reklamace (tj. poštovné). Pokud by to bylo omylem, tak bych byl vstřícnější...   Gl.

      
tomast - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (572) - 244.4 (?), 6.1.2010 8:33

u koupě na dálku máte právo zboží do 14 dnů bez udání důvodu vrátit. Pokud jste tak výrazně nespokojena, možná bych to udělal.

Co se týče komunikace, absolutně nejlepší zkušenost jsem opakovaně udělal s Komžíkovci ze slovenského Kohaplantu, velká škoda, že navýšení poštovného činí z nákupů na Slovensku zábavu pro rozmařilé milionáře...

         
host - 210.251 (?), 6.1.2010 8:43

To ano, ale pokud to je obchod, který úmyslně posílá jiné zboží aby se ho zbavil, a hraje na to že "oni si to nechají" - pokud mu to vrátíte do 14 dnů bez udání důvodu, tak je pravděpodobné, že se bude cukat, psát o "poškození zboží" atd.   Takže nevracet, ale reklamovat.

            
host - 178.235 (?), 6.1.2010 10:08

Při nákupu ovocných stromků i přímo v podniku jsem se setkal se záměnou vysaček, možná i úmyslnou.Čekal jsem, až stromek zarodí a potom reklamujte.Prodejce už ani nežije a nástupce? Dokazování je zbytečné.Často koupíte i stromky napadené chorobou.Je to o serióznosti prodejců v obecné rovině, kde pořád figuruje to nešťastné"Po nás potopa!".Rozhodně se vyplatí koupit od tradiční firmy, kde jim jde o dobrou pověst především.Nebo si pořídit podnože a roubovat, což je nouzové, ale nejjistější řešení.  AB

               
zanpets - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (395) - 146.129 (?), 6.1.2010 11:03
no ja jsem to kupovala pred rokem... chtela jsem obohatit sad, a chtela jsem starsi odrudy a par novych co jsem nemela,, jinac kupuji od pana z nasi vesnice, solidni pan, vzdy mile doporuci, kterou je lepe si vybrat, dokonce je ochotny vybrat stromek ktery by mel plodit uz na dalsi sezonu a predvede ukazku svych stromku co mu uz plodi a na podzim dava ochutnavku jablek a jineho ovoce, ktere prodava... tak si muzete vybrat podle chuti jablek tu dotycne ovoce... ale bohuzel nemel starsi odrudy a tak jsem zkusila internet... bohuzel nejak se nevyplatilo, protoze mela jsem kontakt na solidniho prodejce z bilych karpat on se zabyva prodejem starych odrud ale v tu dobu nemel ty odrudy protoze mu to polamalo kroupy nebo tak neco,.tak jsem to vzala od nekud jinde... nakonec jsem to nereklamovala, budiz jsem si rekla ze stromek jako stromek... ja je mam uz sadu kolem 60 stromku z toho jsem tam mela uz 20 svestek vysokych vypestovanych s pecek a porad s pecek seju,,, neni to spatny napad... nektere maji sarku, ale jen ze zacatku a pak jsou plody ciste mekke... fakt byste nepoznali ze nejaka ta nemoc tam je... ale kazdy mi rika ze to mam pokacet... ale radi mi to ti co pokaceli obrovske ovocne stromy vysokokmeny... a maji sirokou plan a ne zahradu...
               
tomast - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (572) - 244.4 (?), 6.1.2010 11:11

označování stromků v souladu s požadavky SRS je u maloprodeje (a zejména na dálku) taky na prachbídné úrovni. Školkaři šetří, běžně posílají štítky, kde je z jedné strany natištěn naprostý nesmysl, přešktnuto, a na rubu něco nahrabáno rukou. Označovat typ podnože, natož pak zdravotní stav, se obtěžuje málokdo...

                  
zanpets - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (395) - 146.129 (?), 6.1.2010 12:18
oznacovani na stitku podnoze mam, ale bohuzel jsem nestihla udelat co mi rekl, ze mam udelat jine jmenovky, tak ty co byly psane na psacim stoji tistene, tak mi zustaly a ty co byly vyplnovany rucne, tak mi to pres zimu smylo a mam ciste listecky, tak ted asi budu pouzivat tuto diskuzi na to abyste mi pomohli urcit odrudu jablek... ten pan mel totiz udelane na svych stromcich jmenovky z plechovek od piva narezane prouzky...
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Zarubňa vchodových dverí13.11.2024
Pracovní stůl skládací12.11.2024
Jotul F 602 ECO nebo Plamen Trenk? máte někdo zkušenost?12.11.2024
Komín T-kus pod úhlem 87°, jaké koleno kouřovodu11.11.2024
Komín T-kus pod úhlem 87°, jaké koleno kouřovodu10.11.2024
Komín T-kus pod úhlem 87°, jaké koleno kouřovodu10.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika