Objednávka od Starkla



host - 56.1 (?)
6.8.2008 9:37

ozývá se další napálený. Objednala jsem kakost "plnokvětý!, doručili mi tři rostlinky, ze kterých ale jenom jedna odpovídala objednávce. Reklamace= prý mohou jenom poskytnout slevu. Tak jsem "musela" objednat rostliny i tento rok. Slevu mi skutečne poskytli. S rostlinami jsem jakž takž spokojená. Nejspokojnější s ružemi, to je fakt, i když jsou náchylné snad na všechny choroby světa, včetně lidských. Je škoda, že v Starklově návodu na pěstování nejsou bližší podrobnosti o nárocích rostlin na púdu, zavlažovaání a pod. Ještě že je net.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 56.1 (?), 6.8.2008 9:37

ozývá se další napálený. Objednala jsem kakost "plnokvětý!, doručili mi tři rostlinky, ze kterých ale jenom jedna odpovídala objednávce. Reklamace= prý mohou jenom poskytnout slevu. Tak jsem "musela" objednat rostliny i tento rok. Slevu mi skutečne poskytli. S rostlinami jsem jakž takž spokojená. Nejspokojnější s ružemi, to je fakt, i když jsou náchylné snad na všechny choroby světa, včetně lidských. Je škoda, že v Starklově návodu na pěstování nejsou bližší podrobnosti o nárocích rostlin na púdu, zavlažovaání a pod. Ještě že je net.

                     
host - 144.222 (?), 29.3.2008 10:55
Není, pro kamčatskou borůvku jsme si dojeli osobě a měli také zvadlé a suché lístky!!!
                     
host - 2.142 (?), 5.5.2009 17:48

Tak proč jste s ji koupili?

                     
host - 117.86 (?), 18.1.2008 23:55

   Já už jsem si u Starkla objednavala z katalogu několikrát a byla jsem si i několikrát osobně nakoupit v Čáslavi a mám jen dobré zkušenosti. Měla jsem i tu plnokvětou petunku. A nejen žlutou! Byly krásné celé léto a bohatě kvetly! Na letošní léto si je objednám zase :-))   Martina

            
host - 16.242 (?), 12.6.2007 13:09

I kdyby STARKL dával zdarma, nic nechci. Všechno dboží co poslal /za několik  stovek/ bylo zhnilé. Napsala jsem mu dopis a bez odezvy.

            
host - 189.135 (?), 20.4.2014 10:29

No já nevím, já jsem teď objednávala milion bells (2ks)a přišli zaspodu nějaké přischlé a jedna z rostlin uschlá, tak jsem to nafotila a poslala emailem s žádostí o reklamaci a ihned mi přišla odpověď, že posílají náhradní sortiment a poslali zadarmo nové rostliny(2ks) už v lepší formě. Takže to dopadlo dobře.

               
vyslouzil - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (18316), 12.6.2007 13:29
Pošlete mu taky záruční lístek, pokud jste jej nevyhodila. Měli by Vám uznat záruku a poslat dobropis - poukaz na zboží. Peníze nečekejte. 
               
host - 89.197 (?), 21.4.2014 7:32

Já jsem se tam jednou vypravil, díky stačilo. "zahradnictví", kterých potkám v každém městě několik, ale fotky mají krásné to jo.

         
monica - (6), 6.4.2007 20:45
zajímalo by mne do jaké zeminy jste ho vysadila a proč Vám tedy uschnul a po té zahynul, mám totiž nyní stejný problém, a ten druhý poslaný Vám vydržel? díky (to byl dotaz pro paní ze dne 31.10.2006)
            
host - 7.67 (?), 7.4.2007 11:31
Přišel mi opět balík,růže,stromky-všechno pěkné.Mívám všude veliké objednávky-obrovský pozemek-a tak se stane,že je mezi tím něco zaschlého.Tak to prostě vyreklamuju a oni vpohodě a hned zašlou jiné.Původní vracet nemusím.
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Zapojení motorů na 230 V9.12.2024
Komfort domova: Kvalitní bavlněné povlečení a výhody vytápění elektřinou9.12.2024
Zapojení motorů na 230 V8.12.2024
Nová STIHL MS 2601.12.2024
Rachot při vypouštění vody z pračky do odpadu30.11.2024
Pracovní stůl skládací26.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika