Jezírko - co dělat v případě dlouhodobějšího výpadku el. proudu?



HoldingInfinity - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (167) - 47.182 (?)
1.8.2009 10:25

Mě jde hlavně o to, že nerad radím laikovi hrát si s relativně nebezpečnými chemikáliemi. Sám jsem v tomhle laik a vím, že přehnané dávky dokáží způsobit slušné problémy... které je pak dražší řešit.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

                  
HoldingInfinity - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (167) - 47.182 (?), 1.8.2009 10:25

Mě jde hlavně o to, že nerad radím laikovi hrát si s relativně nebezpečnými chemikáliemi. Sám jsem v tomhle laik a vím, že přehnané dávky dokáží způsobit slušné problémy... které je pak dražší řešit.

                  
host - 242.174 (?), 27.8.2011 15:40
Ví někdo, kde konkrétně se dá tuhý kysličník koupit? Na webu ho nikdo nenabízí...
   
VM - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (83) - 1.194 (?), 2.8.2009 10:08

Nejjednodušší a nejsprávnější postup je projít se po přírodě jak to tam funguje a dojdete k závěru, že základ je dostatečně prorostlé jezírko vodními rostlinami. Veškerá chemie je civilizační past. Systémová chyba nejde napravit chemií. Týdenní výpadek čerpadla není žádný problém pokud je v jezírku rovnováha. Má to jediné omezení: na živočichy se nedíváte jako na výstavě v akváriu ale jako v přírodě je pracně a trpělivě vyhledáváte okem. O to je to zajimavější a poučnější požitek.

      
HoldingInfinity - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (167) - 47.182 (?), 2.8.2009 11:18

Já s Vámi částečně souhlasím, ale má to dva problémy.

Za prvé diskutované jezírko pokud jsem to dobře pochopil je umístěné v interiéru, tudíž to zřejmě není pro rostliny úplně nejlepší prostředí.