Réva ve skleníku
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 26.58 (?), 2.7.2010 21:28, zobrazeno: 5692x
Jsem úplný začátečník, přečetla jsem si veškeré příspěvky, zakoupila a pročetla Pěstujeme révu vinno uod Krause, Pěstujeme stolní odrůdy a Pěstování révy vinné od Pavlouška. Zdálo se mi, že jsem schopna dle návodu zasadit podnož a těšit se, jak réva roste. Podnož jsem na 24 hodin namočila, zasadila a stále čekala, až očka vyraší. Čekala jsem opravdu hodně dlouho, nejprve vyrašila Kodrjanka, ale jen do 4 cm, potom najednou uvadla, Adkádia pučela později, dorostla do 5 cm, nyní stojí a i když ve skleníku zalívám jak zeleninu, tak i révu, zdá se, že také odchází a já neví proč. Prosím o radu, zda to mám již vzdát a na podzim nakoupit nové podnože, nebo je ještě nějaká možnost, že to ještě znovu vypučí. Vím že máte nyní ve svých vinohradech spousty práce, ale snad mi někdo odpoví. Všechny úspěšné pěstitele zdraví Dáda
|
|
|
|
|
|
|
host - 151.38 (?), 2.7.2010 21:44
Paní Vy si evidentně pletete sazenici révy s podnoží, což je něco jiného.Nevadí, to Vaší sazenici neublížilo, ani to, že jste sazenici namočila do vody na 24 hod.Na jařeklidně i nadva tři dny, když je přepravou dehydrátovaná.
Stalo se mi to loni rovněž, když jsem při výsadbě asi čtyř sazenic dal do jámy uleželý hnůj.(podotýkám že né přímo ke kořenům, ale po obvodu jámy.Tři sazenice se ujaly, jedna vyrašila 30 cm.,a konec.Letos už je suchá.
Co konkrétně Vaši sazenici chybí, nebo naopak nadbývá, ale neumím poradit.Na vysvětlenou dodám, podnož se používá pod stromky, nebo pod ušlechtilou révu, je to tá část na které je naroubovaná rostlina.
rostislavik
|
|
|
|
|
|
|
host - 26.58 (?), 2.7.2010 22:19
Omlouvám se, špatně jsem se vyjádřila, koupila jsem opravdu roubované sazenice. Dáda
|
|
|
|
|
|
|
host - 183.242 (?), 2.7.2010 22:57
|
|
|
|
|
|
|
host - 96.38 (?), 3.7.2010 12:03
dobry den,