Nemoc listů

jgeneral - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (165) - 209.246 (?)
25.8.2009 20:41

Není to obvyklý projev, když žloutne jako první žilnatina. Prvně jsem si myslel, že se jedná o nedostatek manganu, ale může to také být i síry. U révy jsem tento deficit nikdy neviděl ani tam, kde se sirnaté přípravky proti padlí roky nepoužívaly. Můžu jen doporučit hnojit mikroelementy, ale pozor na snadné přehnojení. Přečtite si dobře etiektu. Zkušenosti mám se Wuxal Microplant, případně zvolte podobné.

Nedávejte velké peníze to "bůhví" jakých hnojiv s mikroelementy. Obsahují jich tak málo, že by se to tam psát ani nemělo. I tam, kde uvádí s vysokým obsahem ME, tak tam je jich také málo.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
matyha - (1) - 62.166 (?), 25.8.2009 17:40, zobrazeno: 6204x

Jsem naprostý začátečník v pěstování révy (ale i práce na PC), v časopisech jsem si vyhledla obrázky listů při nadměrném hnojení nebo naopak chybějícím prvkem v hnojení, ale svoje zbarvení jsem nenašla Proto se pokouším touto cestou o radu.

List je pravidelně kropenatě zežlutlý.

Bez názvu
Bez názvu

jgeneral - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (165) - 209.246 (?), 25.8.2009 20:41

Není to obvyklý projev, když žloutne jako první žilnatina. Prvně jsem si myslel, že se jedná o nedostatek manganu, ale může to také být i síry. U révy jsem tento deficit nikdy neviděl ani tam, kde se sirnaté přípravky proti padlí roky nepoužívaly. Můžu jen doporučit hnojit mikroelementy, ale pozor na snadné přehnojení. Přečtite si dobře etiektu. Zkušenosti mám se Wuxal Microplant, případně zvolte podobné.

Nedávejte velké peníze to "bůhví" jakých hnojiv s mikroelementy. Obsahují jich tak málo, že by se to tam psát ani nemělo. I tam, kde uvádí s vysokým obsahem ME, tak tam je jich také málo.

host - 62.166 (?), 26.8.2009 16:34

Děhuji za odpověď, uvidím co seženu

host - 34.23 (?), 26.8.2009 21:02