Příspěvky uživatele - 183.11

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Žloutnutí a pořád listů jabloně, 24.7.2022
Nejsem odborník, ale není to vlnovník jabloňový. Bohuna
Zkroucene listy rajcat, 18.6.2022
Nejsem odborník, ale zkuste ještě postříkat rajčata Vertimecem proti roztoči. Kdysy se tady řešilo něco podobného a pan Kuky to označil na roztočíka. Mě se něco podobného stalo na rajčatech, ale někde v dubnu, kdy jsem rajčata dávala jen na balkon.... celý příspěvek >
Jak budete chránit rozkvetlé meruňky proti víkendovému nočnímu mrazu, 6.4.2022
Na Novém HK také mrzlo. V neděli večer asi ve 22 hodin teploměr ukazoval -3,7st. Tak jsme pustili dva inflazářiče na plynovou bombu. Meruňka to asi přežila, dnes už je dost rozkvetlá a včelky se snažily. Bohuna 
Jak budete chránit rozkvetlé meruňky proti víkendovému nočnímu mrazu, 2.4.2022
Děkuji vám za odpovědi. S tou svící bych možná uvažovala kdyby bylo už alespoň 10 května. Ale do té doby je ještě hrozně daleko a letošní počasí je nějaké pobrkané a popletené. No pojedu to tedy na chatu pořádně zalít. A dejme na modlení aby nemrzlo.... celý příspěvek >
Péťo, díky za odkaz o tom mlžení vím, ale já myslela jestli nepomůže zalít hlínu pod stromem a jestli se to nebude drobek večer jakoby vypařovat. Jinak díky ale ten pokus s mlžením dělat nebudu. Bohuna
V pátek jsem postříkala meruňku Kuprikolem, která je mírně rozkvetlá. Chci ještě pořádně zalít zem pod meruňkou. Pomůže to alespoň drobek? Dík za názory. Bohuna
Jaký druh tavolníku to je, 27.8.2021
Je to čechrava, ale přesný druh neznám.Zkuste se podívat na googlu. Bohuna
Hortenzie latnatá, 2.8.2021
Tipuji na Pinky Winky Bohuna
Plíseň bramborová 2021 - stav fronty, 27.7.2021