|
Žloutnutí a pořád listů jabloně, 24.7.2022 Nejsem odborník, ale není to vlnovník jabloňový. Bohuna |
 |
Zkroucene listy rajcat, 18.6.2022 Nejsem odborník, ale zkuste ještě postříkat rajčata Vertimecem proti roztoči. Kdysy se tady řešilo něco podobného a pan Kuky to označil na roztočíka. Mě se něco podobného stalo na rajčatech, ale někde v dubnu, kdy jsem rajčata dávala jen na balkon.... celý příspěvek > |
 |
|
 |
Jak budete chránit rozkvetlé meruňky proti víkendovému nočnímu mrazu, 6.4.2022 Na Novém HK také mrzlo. V neděli večer asi ve 22 hodin teploměr ukazoval -3,7st. Tak jsme pustili dva inflazářiče na plynovou bombu. Meruňka to asi přežila, dnes už je dost rozkvetlá a včelky se snažily. Bohuna |
 |
Jak budete chránit rozkvetlé meruňky proti víkendovému nočnímu mrazu, 2.4.2022 Děkuji vám za odpovědi. S tou svící bych možná uvažovala kdyby bylo už alespoň 10 května. Ale do té doby je ještě hrozně daleko a letošní počasí je nějaké pobrkané a popletené. No pojedu to tedy na chatu pořádně zalít. A dejme na modlení aby nemrzlo.... celý příspěvek > |
 |
Jak budete chránit rozkvetlé meruňky proti víkendovému nočnímu mrazu, 2.4.2022 Péťo, díky za odkaz o tom mlžení vím, ale já myslela jestli nepomůže zalít hlínu pod stromem a jestli se to nebude drobek večer jakoby vypařovat. Jinak díky ale ten pokus s mlžením dělat nebudu. Bohuna |
 |
Jak budete chránit rozkvetlé meruňky proti víkendovému nočnímu mrazu, 2.4.2022 V pátek jsem postříkala meruňku Kuprikolem, která je mírně rozkvetlá. Chci ještě pořádně zalít zem pod meruňkou. Pomůže to alespoň drobek? Dík za názory. Bohuna |
 |
Jaký druh tavolníku to je, 27.8.2021 Je to čechrava, ale přesný druh neznám.Zkuste se podívat na googlu. Bohuna |
 |
Hortenzie latnatá, 2.8.2021 Tipuji na Pinky Winky Bohuna |
 |