|
Nejchutnější rajčata, 2.4.2010 Dobrý den. U nás bylo loni pořadí následovné: 1. Start F1; 2. Bejbino; 3. Tornádo. Třešňová Cherrola nic moc, navíc předloni skoro 100% plodů popraskalo. Jarek |
 |
v jakém stadiu máte melouny?, 4.9.2008  Tak jsem zkusil nafotit svůj oblíbený kousek zahady. Sice už rostliny pomalu odchází, ale melounky nám pěkně zrají! |
 |
|
 |
hnojivo, 2.9.2008 Dobrý den. Jsem absolutní amatér a mám dvě otázky.
1) Chtěl bych si vysadit nějakou nenáročnou odrůdu popř. dvě. Jednu vhodnout na stůl a druhou na víno.
2) Jaké je vhodné hnojivo před výsadbou. Mám koňské kobylince bez slámy, ale ne ke všemu se... celý příspěvek > |
 |
v jakém stadiu máte melouny?, 20.8.2008 Jooo, ty melounky v peněžence... to by byla krása... Možná je příští rok zkusím zasadit ještě k těm vodním, ale jelikož je nemám, tak začnu s drobnějšíma a třeba se k nim během pár sezon propracuju!
Ty vodní ale zasadím určitě, ať mám alespoň... celý příspěvek > |
 |
v jakém stadiu máte melouny?, 19.8.2008 No my už teda papkáme! Před týdnem jsme sklidili první a už jsou pryč tři (jsou výborné, slaďounké a po rozkrojení nádherně voní) . Sklízím je, když je flek na spodu melounu krásně sytě žlutý. Letos (oproti loňskému roku) to s tou... celý příspěvek > |
 |
v jakém stadiu máte melouny?, 7.7.2008 Já bych určitě výhony nestříhal, ať si rostou! Pouze v případě většího nasazení plodů nechat na rostlině tak tři nebo čtyři melouny. Žádnou jinou péči během vegetace rostliny, myslím si, nevyžadují! Jarek |
 |
v jakém stadiu máte melouny?, 30.6.2008 Já jsem je sázel (Crimson sweet, Lajko) poslední týden v květnu a teprve asi před dvěma týdny začali pořádně narůstat. Mám je na černé netkané textilii a první tři týdny byli ještě navíc přikryté bílou textilií, kvůli nižším nočním... celý příspěvek > |
 |