Příspěvky uživatele - 248.54

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Tak jsem si myslel, jak jsem to vymáknul s drenážkami a , 27.5.2007
několika set litry rašeliny, ale proti Vám jsem amatér : - D Ale jsem rád , že naše podobné zkušenosti platí. Rašeliny (jakékoliv) co to dá, vody  a hnojiva také co to dá a na jaře prostříhat - prostě bomba. Borůvek síla , máte pravdu, že je... celý příspěvek >
Co funguje nádherně a tisu tím neublížíte je , 15.5.2007
použití domácího detergentu - vezměte obyčejný jar,  nařeďte jej tak 3 až 5 dílů vody : 1 díl jaru. Dejte do postřikovače, a tis pečlivě postříkejte. Druhý den opláchněte vodou. Puklice se udusí. Takhle velmi jednoduše... celý příspěvek >
pokud nevzniknou plody a máte okolo velký bal rašeliny, 15.5.2007
Skurtečně velký, klidně několik desítek litrů , nejspíš jste je usušila. Borůvky jsou prostě takřka " neutopitelné". Dám Vám příklad v posledních dnech opravdu velmi vydatně pršelo, v neděli byl první hezčí den , jdu na zahradu, v nádobách vidím... celý příspěvek >
OK, díky za diskusi :-), 14.5.2007
Já jsem sice nezřízeným optimistou, ale i přes tento fakt je asi jenom minimum věcí se kterými bych nesouhlasil. Ale abych byl pro Vaše pobavení trochu paranoidní - víc než stopové množství chemie v řekách mivadí  brainwashing... celý příspěvek >
Asi se zaregistruji :-) Skutečně nemám (naštěstí), 13.5.2007
zapotřebí prodávat pod cenou nejspíš někde rozkradený roudup , inzerent tom nejpíš nesmírně zbohatne :-)) zvlášť  když jej trochu naředí...Za pár let rozkrádání pořídí třeba motorovou motyku.:-))   Souhlasím s Vámi, že pokud člověk... celý příspěvek >
Škoda, že vaše zkušenost nemá paušalizující pravdivost, 13.5.2007