|
Příspěvky uživatele - 248.54
|
|
Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
|
|
Tak jsem si myslel, jak jsem to vymáknul s drenážkami a , 27.5.2007 několika set litry rašeliny, ale proti Vám jsem amatér : - D
Ale jsem rád , že naše podobné zkušenosti platí. Rašeliny (jakékoliv) co to dá, vody a hnojiva také co to dá a na jaře prostříhat - prostě bomba.
Borůvek síla , máte pravdu, že je... celý příspěvek > | | Co funguje nádherně a tisu tím neublížíte je , 15.5.2007 použití domácího detergentu - vezměte obyčejný jar, nařeďte jej tak 3 až 5 dílů vody : 1 díl jaru. Dejte do postřikovače, a tis pečlivě postříkejte. Druhý den opláchněte vodou.
Puklice se udusí. Takhle velmi jednoduše... celý příspěvek > | |
| | pokud nevzniknou plody a máte okolo velký bal rašeliny, 15.5.2007 Skurtečně velký, klidně několik desítek litrů , nejspíš jste je usušila. Borůvky jsou prostě takřka " neutopitelné". Dám Vám příklad v posledních dnech opravdu velmi vydatně pršelo, v neděli byl první hezčí den , jdu na zahradu, v nádobách vidím... celý příspěvek > | | OK, díky za diskusi :-), 14.5.2007 Já jsem sice nezřízeným optimistou, ale i přes tento fakt je asi jenom minimum věcí se kterými bych nesouhlasil.