|
Příspěvky uživatele - 9.6
|
|
Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
|
|
Dakr Proton vs.Vari Agatha, 17.4.2016 Bohužel nemáte pravdu - Honda GCV 160A N2E8 je výkonová kategorie 5,5 HP, motor BS 675 EXi OHV je výkonová kategorie stejná. Nejvyšší výkon podává XP-200, je to kategorie 6 HP. Čistý výkon motorů dle SAE J1349 je u Hondy a Briggsu cca 4,4 HP; XP dává... celý příspěvek > | | Dakr Proton vs.Vari Agatha, 16.4.2016 Nejde ani tak o rozvody, jako spíš o objem motoru. Disk sekačky je jako obří setrvak, čím výkonnější motor použijete, tím bude spotřeba v reálu menší. Aspoň to jasně platí pro buben s celoplošným pod během, kde buben je klasický válec na kterém je... celý příspěvek > | |
| | Dakr Proton vs.Vari Agatha, 15.4.2016 Pokud to vezmu ryze z technického hlediska, pak je na prvním místě XP-200. Má litinovou vložku válce, ložisko pod setrvačníkem, kovanou vačkovou hřídel a vysoký zdvihový objem 196 ccm. Takový motor bude pracovat při sečení vysoké trávy s větší... celý příspěvek > | | Dakr Proton vs.Vari Agatha, 15.4.2016 Je to trochu nadsazené - připadne mi to jako pěkně napsaný PR článek. Je pravda, že Honda excelovala rozvodem OHC u sekaček a jiných strojů (do jejich křoviňákovýho miničtyřtaktu GX35 jsem se přiznám obrazně řečeno,,zabouchnul", je úžasný) a i dneska... celý příspěvek > | | Dakr Proton vs.Vari Agatha, 14.4.2016 Jenže SVčka jim léta fungovaly, oni k tomu nebyli dotlačeni Hondou, ale emisním předpisem, resp.výjimkou, která skončila, takže už museli začít modernizovat. Ale i nové motory jim fungují a velice dobře. Podívejte se třeba na Instart, je to velmi... celý příspěvek > | | Dakr Proton vs.Vari Agatha, 14.4.2016 Nejde o marketing - tohle jsou relevantní informace. Oni na webu lžou, stačí si najít katalog 2014 a projít si jej. Dělají z lidí hlupáky. | | Dakr Proton vs.Vari Agatha, 14.4.2016 No, dám Vám pár informací, snad pro Vás, kdo vybíráte z těchto dvou sekaček, budou užitečné.
Agatha je levná a dostupná bubnovka s velmi kvalitními prvky. Má prostorový rám se středovou výztuhou, kovové tvářené řemenice, čelisťovou brzdu s... celý příspěvek > | | Dakr Proton vs.Vari Agatha, 13.4.2016 Musím Vás opravit - motor XP200 není kopie žádného motoru Honda. Zřejmě Vás napadá, že by se jednalo o kopii legendární GXV160, ale není tomu tak. Pokud by se jednalo o kopii, pak by motor byl zmíněnému velmi podobný a záměnnost dílů by byla... celý příspěvek > | | Jakou sekačku si pořídit, 12.4.2016 Za tu cenu se na VeGU vyprdněte a běžte do STIGY Combi 48S. Poslední dobou se setkávám s tím, jak dovozci čínských strojů nechtějí uznávat reklamace. Radím pořídit kvalitu, protože to co je laciné, může být dvakrát drahé. | | Sekačka Husquarna LC 356 V, 10.4.2016 Je to naprosto normální jev - přesně to samý mi dělala IBEA. | |
| | Rotavátor VARI K 60, 7.4.2016 Je to v dnešní době neobvyklé, ale je to tak. Tenhle přístup se mi líbí - prostě nezatloukají a vylezou s problémem ven. Tomu se říká správný a velice poctivý přístup. Ono totiž zákazníka není jen tak dostat zpátky, když se naštve, sami to určitě... celý příspěvek > | | Vertikutace - nože nebo drátky?, 7.4.2016 Blbost. Drátky se používají na podzim - vyrvete s tím z trávníku neuvěřitelné množství bordelu a na jaře je potřeba nožů, které po zimě prořežou koberec a částečně tím zbavíte trávník dalších nečistot. | | Rotavátor VARI K 60, 5.4.2016 Dobrý den, ano, objevily se zde problémy s převody, ale VARI vše eliminovalo - došlo k velké úpravě v převodech, obě řemenice jsou nyní kovové, je tam použit i lepší řemen. Skříň řemenovýho převodu má zvětšený otvory pro lepší chlazení - delší... celý příspěvek > | | Problém s převodovkou kultivátoru, 1.4.2016 O jaký kultivátor jde? | | Set pro přestavbu, 31.3.2016 Ten set je určený pouze pro převodovku T-2 od Variny. Ten Vámi popisovaný rotavátor bude mít určitě větší výstupní šestihrany šnekovýho kola. Taky existuje možnost vzít si to rovnou i s převodovkou, pokud máte motor se spojkou 80 mm. | |
|
|
|
|