|
Příspěvky uživatele - 23.98
|
 |
Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
|
 |
Střih jabloně - je správně?, 13.5.2013 Sice nejsem přímo odborník, ale přerouboval bych to ze 2 důvodů (pokud se nejedná o nějakou superskvělou srdci blízkou odrůdu, kterou by chtěl zachránit):
zapěstovat z množství obrůstajících vlků pěknou korunku je poměrně pracné, zachraňoval... celý příspěvek > |  | Střih jabloně - je správně?, 13.5.2013 Možnosti vidím 2 - buď je 25.2 tím, kdo řezal nebo nechápe principy řezu, který je zcela špatně |  |
|  | Oleandr skvrny na listech, 10.5.2013 já bych skoro tipoval na popálení od sluníčka - nedal jste ho ven? Rostliny si po zimě v šeru musí na slunce zvykat tak, jako člověk. Pokud nedošlo ke změně stanoviště, zkusil bych nějaký fungicid.
Daník |  | Konec pesticidů pro zahrádkáře?, 3.5.2013 no pokud použijete výluh z vajglů, bude tam spousta polyaromatických uhlovodíků, které jsou karcinogenní zcela jistě |  | Konec pesticidů pro zahrádkáře?, 3.5.2013 "Proč tam není uvedena celá kompletní pravda?"