Příspěvky uživatele - 92.38

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Broskvoň Modřinka, 11.4.2014
Modřinka je fantastická, s tou neuděláte chybu a v dobrém zahradnictví Vám ji ostříhají na požádání, tak jsem to měla i já když jsem byla začátečník a vždy se všechno ujalo. Namočit před výsadbou přes noc do kyblíku s vodou. Uvidíte, jak moc... celý příspěvek >
Boruvka z lesa, 9.4.2014
Cítíte to správně. Poroste-li borůvka na slunci, plody přinese sladší a chutnější, ale   nároky na závlahu (které jsou u borůvek i tak velké) budou ještě větší.
Jak strihat 3 letou Valjevku?, 9.4.2014
Stromek je ostříhaný, víc bych ho určitě neřezal. Nepoznám, jak vysoký je kmínek, polokmen by měl mít první větev ve výšce alespoň 150 cm. Chcete-li uspíšit kvetení a plodnost, tak řez omezte, příp. vynechte. 
Maliník - nedaří se pěstování, 9.4.2014
Maliny mají rády vlhko, snesou jak polostín, tak i těžší (jílovitou) půdu.  Proto přídavek vylehčujícího písku a okyselující hrabanky nemusí být pro maliny nutně přínosem. V prvních 2 letech po výsadbě bych dbal o zálivku a chránil půdu před... celý příspěvek >
Kvete pouze jedna větev, 8.4.2014
Je to jistě přechodný stav. Ta kvetoucí větev je patrně nejvíc skloněná do vodorovna nebo měla nějak poraněná vodivá pletiva. Odřezávat větve nemá velký smysl. Pokud bych měl nějakou odřezat, tak nejspíš tu kvetoucí, aby plody zbytečně nevysilovaly... celý příspěvek >
Podnoze, 7.4.2014
Úrodná černo až hnědozem je sice pro zahradníka požehnáním, ale do takové půdy bych myrobalán jako podnož pod meruňku asi nevolil. Jedině pod renklódy mirabelky a slaběji rostoucí pološvestky.  Spíš bych se poohlédnul po jiných slivoňových... celý příspěvek >
Podnoze, 7.4.2014