|
Příspěvky uživatele - 252.26
|
 |
Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
|
 |
Nemoc, 23.11.2012 Popis nádoru perfektně sedí, pouze rozdíl v počtu (4 velké ) a asi dalších deset malých.
Kartáče jsem dával na jaře, v počtu tři. Dokonce se něco třelo. Jikry, které jsem z kartáčů setřepal do potůčku, se líhly všechny, 8 karasů a jeden... celý příspěvek > |  | Nemoc, 22.11.2012 Tak jsem kapříka musel utratit, (nechtěl jsem čekat, až bude břichem vzhůru pod ledem). Pokud to někoho zajímá, ano, bylo to rakovinné bujení v tom nejhorším stádiu. Pochopitelně, jako rybář, jsem provedl amatérskou pitvu, mám z toho i pár... celý příspěvek > |  |
|  | Kočky x jezírko, 21.9.2012 Většína pejsků snáší kočky jen ty " svoje domácí " cizí prohání. |  | Kočky x jezírko, 21.9.2012 Opatřete si pejska, funguje to na 100%. |  | Nemoc, 19.8.2012  Zdravím všechny a prosím o radu.
Koi na obrázku má asi nějaký problém. Od jara se stále "nafukuje", ze začátku jsem si myslel, že jen dobře prosperuje. Je to nenažraný vepř, stále při chuti. V poslední době ale jeho tvar už není v pořádku.... celý příspěvek > |  | Zhodnocení vyrobené filtrace, 29.7.2012 Asi by stačilo, když filtr zapojíte obráceně. Tam kde je odtok, by byl přítok. Jediný problém, že při vypnutí čerpadla, vyteče první komora zpět do jezírka. Na odtok to chce určitě větší průměr a na houbičky shora mřížku. |  | Zhodnocení vyrobené filtrace, 27.7.2012 Ohodnotíme to po roce, Napadá mě, určitě bych využil i místa v poslední komoře (je to 1/5 filtru nevyužitá) technicky to rozhodně jde. Ještě bych k tomu přidal, pezpečnostní přepad. Jsou to jednoduché úpravy.