Přísavník

Ferda Mravenec - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (2064) - 153.130 (?) 
15.1.2008 17:26

Jak deleko od se řízky... to máte v podstatě jedno, loubinec i břečťan mají mnohometrové šlahouny, takže po několika letech je to už jedno. Snad jestli chcete rychle vidět výsledky tak je dejte po metru, ale stejně to na plotě nejspíš poznáte až tak třetím rokem, když se vám to dobře ujme tak druhým.

Kdy sázet...jestli nemáte ještě nic připraveno, tak si tak v březnu nebo dubnu než začnou rašit nastříhejte řízky z břečťanu nebo loubince. Zasaďte jich vždy několik do jedné jamky, kdyby něco nevzešlo. Ten březen není nejlepší termín pro odebírání řízků, ale proč byste měla čekat do léta, když i řízky odebrané začátkem jara taky zakoření. A kdyby ne pak můžete v létě udělat další pokus. Sadit můžete hned u plotu. A studení chlapíci? Ti s tím nemají nic společného, na ty se neohlížejte.

host - 33.209 (?), 16.1.2008 12:18

Milý Ferdo Mravenče, díky za rady. Jsem začátečník a určitě se na tebe neobracím naposledy..Já bohužel asi žádnou radou v této oblasti přispět nemohu. Jana

host - 1.118 (?), 8.4.2009 20:02

Rozmýšlím se, zda Přísavník, nebo Břečťan. Ten je prý jedovatý. Je takové nebezpečí i u Přísavníku? Děkuji za info.

Ewa - (2) - 151.123 (?), 10.9.2008 14:43

Dobrý den mám opačný problém..prosím o radu jak zničit přísavník??:-((Už jsem ho stříkala vším možným a nic na něj nezabírá.Pokaždé opadají jenom listy a pak začne zase růst, mám ho vysázený na nepřístupném místě kam se nikdo nedostane a kousek mají sousedi zahrádku. Přísavník se prorůstá do dřevěné dílny a ničí strop nevím jak ho zničit..prosím poradíte???

host - 76.122 (?), 10.9.2008 18:31
uříznout?

Ewa - (2) - 151.123 (?), 11.9.2008 7:38