Hnojení rajčat v nádobách

Jamieee - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (622) - 156.8 (?)
1.8.2012 17:08

to hnojivo, co máte, bylo zřejmě hnojivo vhodné PŘED nasazením květů a plodů, tj. více zaměřené na růst tzv. zelené hmoty, např. Kristalon start

pak jsou hnojiva zaměřená na období nasazování květů a vývoje plodů, např. Kristalon plod a květ

a pak jsou univerzální hnojiva, tam je to jedno

a nebo ještě hnojiva s větším obsahem konkrétní složky, např. více vápníku atd...

když nebudete rajčeti dodávat v nádobě potřebné složky, tak rajče nemá kde brát a plody mohou padat atd...

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 42.140 (?), 1.8.2012 14:42, zobrazeno: 5148x

Dobrý den, omlouvám se předem rajčatovým matadorům za pro ně přihlouplý dotaz, nicméně jsem začátečník - zajímalo by mě, jak dlouho můžu přihnojovat rajčata v nádobách na balkoně. Hnojila jsem tekutým hnojivem, na etiketě je napsáno hnojit ve vegetačním období, dokud roste zeleň, cca do června. Hnojit jsem tedy poté přestala, do té doby rostly rajčata krásně, pak, zejména na dvou tyčkových rajčatech, zbytek květů zaschl a i malé plody přestaly růst, mám pocit. Je to tím, že nehnojím, nebo by rostlina tvorbu tolika plodů neutáhla? Pro info - ta dvě tyčková jsou odrůda black truffle a na jedné rostlině je možná 15 plodů, zbytek květů poschl.. Dokdy je tedy přihnojování "bezpečné"? Předem díky za poučení.  Kamila F. 

Jamieee - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (622) - 156.8 (?), 1.8.2012 17:08

to hnojivo, co máte, bylo zřejmě hnojivo vhodné PŘED nasazením květů a plodů, tj. více zaměřené na růst tzv. zelené hmoty, např. Kristalon start

pak jsou hnojiva zaměřená na období nasazování květů a vývoje plodů, např. Kristalon plod a květ

a pak jsou univerzální hnojiva, tam je to jedno

a nebo ještě hnojiva s větším obsahem konkrétní složky, např. více vápníku atd...