Cherry a "hrušková" rajčátka

host - 15.72 (?)
19.1.2009 18:52
zdravím Vás, jsem studentka a rozhodla jsem se, že se pustím do prvních krůčků zahradničení :-) ráda bych pěstovala cherry rajčátka, ale nevím jak na to. V domě máme velmi vlhko a tak bude vhodná varianta asi ten balkón. Budu ráda, když mi některá z vás poradí, v jakém ročním období začít a jak o ně pečovat, jesli to vyžaduje pečlivou starost. Děkuju za odpověd studentka Iva
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna

host - 15.72 (?), 19.1.2009 18:52
zdravím Vás, jsem studentka a rozhodla jsem se, že se pustím do prvních krůčků zahradničení :-) ráda bych pěstovala cherry rajčátka, ale nevím jak na to. V domě máme velmi vlhko a tak bude vhodná varianta asi ten balkón. Budu ráda, když mi některá z vás poradí, v jakém ročním období začít a jak o ně pečovat, jesli to vyžaduje pečlivou starost. Děkuju za odpověd studentka Iva

host - 162.128 (?), 26.1.2009 21:50