Zdravím, nastavení karburátorů je opravdu dost rozdílné, od 3/4 až do 3,5 otáčky. Jednoduchá rada, H šroub můžete nechat zprvu zcela utažený, L šroub začnete někde na 1/2 a zkoušíte startovat, T šroub doporučuji hodně zašroubovat (pootevření klapky). Postupně po 1/4 pootvírat (doleva) L šroub až pila "blafne", vypnout sytič a pokusit se nastartovat, po úspěšném startu seřídit L šroubem maximální otáčky na volnoběhu, ubírat na T šroubu, při dosažení max. otáček volnoběhu povolit L šroub cca o 1/8 až 1/4 otáčky. Toto se doladí později. Potom H šroub povolit cca o 1 otáčku a nastavit maximální otáčky motoru otáčením +/-. Maximální otáčky poznáme podle toho, že pila "ječí", při těchto otáčkách povolujeme (doleva) H šroub tak dlouho až motor začne snižovat otáčky a začne mírně tarokovat. Nakonec ještě zkontrolujeme přechod z volnoběhu do plných, motor nesmí mít "propad" ale okamžitě akcelerovat (doladíme L šroubem) +/- 1/4 otáčky. V tahu nesmí zahřátý motor tarokovat, pokud ano H šroub mírně dotahneme (doprava). Toto je hrubý návod jak nastavit neznámý karburátor, kus do kusu se může nastavení měnit, základem úspěchu je naprosto vyčištěný a seřízený karburátor bez ztvrdlých membrán a těsná kliková skřň. Standa,