Základní nastaveni karburátoru Husqvarny a Stihl



host - 128.122 (?) 
5.1.2014 15:58, zobrazeno: 141127x

Dobrý den!

Prosím vás nevíte někdo kde se dá na netu najít základní nastavení různých modelů pil Husqvarna a stihl?

Já to nemohu nikde najít.

Díky Olda

  
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
Jiříček - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (463) - 211.38 (?), 5.1.2014 18:06

Dosud jsem si vystačil s tímto:


   
host - 128.122 (?), 5.1.2014 20:00

Štelovat umím, ale to základní nastavení je u každé motorovky jiné.

Každopádně díky

      
host - 191.186 (?), 5.1.2014 20:03

Jaké to jsou pily?

         
host - 136.63 (?), 6.1.2014 8:03

Zdravím, nastavení karburátorů je opravdu dost rozdílné, od 3/4 až do 3,5 otáčky. Jednoduchá rada, H šroub můžete nechat zprvu zcela utažený, L šroub začnete někde na 1/2 a zkoušíte startovat, T šroub doporučuji hodně zašroubovat (pootevření klapky). Postupně po 1/4 pootvírat (doleva) L šroub až pila "blafne", vypnout sytič a pokusit se nastartovat, po úspěšném startu seřídit L šroubem maximální otáčky na volnoběhu, ubírat na T šroubu, při dosažení max. otáček volnoběhu povolit L šroub cca o 1/8 až 1/4 otáčky. Toto se doladí později. Potom H šroub povolit cca o 1 otáčku a nastavit maximální otáčky motoru otáčením +/-. Maximální otáčky poznáme podle toho, že pila "ječí", při těchto otáčkách povolujeme (doleva) H šroub tak dlouho až motor začne snižovat otáčky a začne mírně tarokovat. Nakonec ještě zkontrolujeme přechod z volnoběhu do plných, motor nesmí mít "propad" ale okamžitě akcelerovat (doladíme L šroubem) +/- 1/4 otáčky. V tahu nesmí zahřátý motor tarokovat, pokud ano H šroub mírně dotahneme (doprava). Toto je hrubý návod jak nastavit neznámý karburátor, kus do kusu se může nastavení měnit, základem úspěchu je naprosto vyčištěný a seřízený karburátor bez ztvrdlých membrán a těsná kliková skřň. Standa, 

            
host - 136.63 (?), 6.1.2014 8:23

Zdravím, ještě připomenu, že u některých novějších karburátorů chybí oba nastavovací šrouby, vše je pevně nastaveno kalibrovanými otvory přímo v karburátoru a nastavují se pouze volnoběžné otáčky. Nastavení volnoběhu se provádí změnou průtoku volnoběžného vzdušníku nikoliv dorazem klapky akcelerátoru. Vývoj postupuje vpřed a rok od roku se vyskytne nejaká novinka, například karburátor řízený procesorem. Tato inovace nabízí další možnosti co se týká procesu dávkování paliva a tím upravení vlastností motroru. Nebude dlouho trvat a obsluha pily si bude moci nastavovat nejvhodnější režimy pro danou práci (kácení, odvětvování, manipulace atd.) Standa.

            
host - 57.26 (?), 24.5.2017 17:40

Zdravim. Mam problem so stihl ms 280.ked pridavam plin tak dusi motor, na volnobehu ide pekne ale ked  chcem rezať a pridavam plyn tak mi motor zadusi.
Neviem čim to je. možno je zle nastaveny karburator a preto by som sa ho pokusil nastaviť.
Z tohto navodu mi ale nie su zrejme niektore veci, ako je to myslene že :
- H šroub můžete nechat zprvu zcela utažený? má byť pred nastavovanim uplne dotiahnuty?
-L šroub začnete někde na 1/2 a zkoušíte startovat? ako je to myslene,  nerozumiem tomu
- Postupně po 1/4 pootvírat (doleva) L šroub až pila "blafne" treba ten šrob povolovať pri naštartovanom motore alebo ako?
Za objasnenie   dakujem

               
host - 101.160 (?), 24.5.2017 20:35
Než bych začal točit šroubky, tak bych vyměnil benzínový filtr v nádrži, vyčistil sítko v karburátoru a vyčistil vzduchový filtr.
                  
host - 138.79 (?), 10.5.2022 22:25

S tym uplne suhlasim.

            
host - 168.209 (?), 27.3.2019 22:53

Mám dotaz, při natavení karburátoru musí být pila zahřetá? Děkuji Míra

zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika