Tuning pily
|
|
|
|
J.S. - Diamantový Zahrádkář (3388) - 103.201 (?) 13.11.2008 20:31
Nejlépe vytuněnou pilu budete mít, když budete používat kvalitní pohonnou směs a budete dodržovat údržbu. Také nezaškodí občas odborně seřídit karburátor. Motor motorové pily je už tak dost vytuněný a výše uvedeným udržíte jeho výkon i spolehlivost na vysoké úrovni. Není od věci, když uvedu, že jsem se častokrát setkal s pilou stejného výrobce a výkonu, ale podle skutečného výkonu, jako by byla o dost slabší. Potom zjistíte, že vzduchový filtr je značně neprůchodný, pohonná směs je mísena z toho co je k dispozici a ještě v poměru raději víc. Karburátor je nějak seřízen a místo toho, aby ten neodborný zásah pomohl, tak uškodil, protože přivřením H(což je obecně považováno za rozhodující vliv na vyšší výkon) se sice zvýší otáčky motoru, ale spalovací motor při stále vyšších otáčkách ztrácí kroutící moment. Proto je důležité vyladit L/H tak, aby měl motor správnou směs v celém rozsahu otáček a tyto otáčky aby se kryly s rozsahem použitelného výkonu/kroutícího momentu. L příliš zavřený zase mimo problém se startem a akcelerací způsobuje ztrátu kroutícího momentu v nízkých otáčkách. Vytuněné pily lze vidět na youtube, když ty hrůzy vidím s velkými výfuky, i když řežou asi lépe, tak to není nic pro mě. Oni s tím dokonce kácí strom, nevím co by na to řekl bezpečnostní technik, pokud by měl schopnost mluvit.
| | Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 96.34 (?), 13.11.2008 19:38, zobrazeno: 38559x
Dobry vecer. Da se nejak dostupnymi prostredky motoricky vytunit pila?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
J.S. - Diamantový Zahrádkář (3388) - 103.201 (?), 13.11.2008 20:31
Nejlépe vytuněnou pilu budete mít, když budete používat kvalitní pohonnou směs a budete dodržovat údržbu. Také nezaškodí občas odborně seřídit karburátor. Motor motorové pily je už tak dost vytuněný a výše uvedeným udržíte jeho výkon i spolehlivost na vysoké úrovni. Není od věci, když uvedu, že jsem se častokrát setkal s pilou stejného výrobce a výkonu, ale podle skutečného výkonu, jako by byla o dost slabší. Potom zjistíte, že vzduchový filtr je značně neprůchodný, pohonná směs je mísena z toho co je k dispozici a ještě v poměru raději víc. Karburátor je nějak seřízen a místo toho, aby ten neodborný zásah pomohl, tak uškodil, protože přivřením H(což je obecně považováno za rozhodující vliv na vyšší výkon) se sice zvýší otáčky motoru, ale spalovací motor při stále vyšších otáčkách ztrácí kroutící moment. Proto je důležité vyladit L/H tak, aby měl motor správnou směs v celém rozsahu otáček a tyto otáčky aby se kryly s rozsahem použitelného výkonu/kroutícího momentu. L příliš zavřený zase mimo problém se startem a akcelerací způsobuje ztrátu kroutícího momentu v nízkých otáčkách. Vytuněné pily lze vidět na youtube, když ty hrůzy vidím s velkými výfuky, i když řežou asi lépe, tak to není nic pro mě. Oni s tím dokonce kácí strom, nevím co by na to řekl bezpečnostní technik, pokud by měl schopnost mluvit.
| |
|
|
|
|
|
|
|
host - 165.45 (?), 14.11.2008 22:30
Já jsem vytunil Dolmarku 500 tím, že jsem byl lehce v rauši a nalil jsem do ní benzín do čtyřtaktní sekačky tudíž bez oleje. Po pár minutách začala měnit zvuk tak jsem k ní skočil a vypnul jsem jí. Po vychladnutí jsem vylil benzín a nalil novej s olejem. Dodnes maká beze změn, je to bezvadná pila a jinou bych nechtěl. Tuning to ale byl.
PS. Dont drink and saw.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 96.46 (?), 14.11.2008 23:06
U motorek o obsahu 50 ccm je lepsi vykon kolem deseti koni a pila nedosahuje ani polovinu. To znamena, ze tam jiste rezervy jsou.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 90.168 (?), 14.11.2008 23:28
jj, takhle to vytunit jde, akorát se to potom původnímu motoru moc nepodobá :-) Gl.
|
|
|
|
|
|
|
host - 143.53 (?), 14.11.2008 23:30
U toho traktoru by to bylo slozitejsi a musel by jste vylepsit brzdovou soustavu nebo aspon doplnit padakem, ale mezi motorem pily a motorky neni zase tak velky rozdil.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|