Stihl 041AV elektronik
|
|
|
|
host - 236.161 (?) 19.10.2008 9:44
Tak jsem se po letech konečně dokopal a udělal jsem generálku své pily 041 AV. Vyměnil jsem klikovku, ložiska, gufera, těsnění mezi kartery, unašeč, spojku, kondík do zapalování, svíčkku, píst s kroužkami a válec. Dělal jsem to celý den. Nejhůř se mi dělal předstih, ale nakonec jsem se i s tím popral. Při horní úvrati pístu jsem nastavil podle měrky na kontaktech 1 mm mezeru.
Karburátor jsem nastavil tak, že na trysce H mám 3/4 otáčky a na trysce L mám 1 a 1/4 otáčky.
Pila teď chodí jako hodinky.
Jenom si ještě musím dojít do servisu překontrolovat max. otáčky. Podle poslechu se mi zdají dobré ale sichr je sichr.
Musím zdůraznit, že jsem v životě žádnou pilu ještě nedělal, pouze v mládí jsem dělal "fichtla" což je dost podobné.
Ať žíje STIHL!
Willi
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RadekB - Diamantový Zahrádkář (1424) - 21.230 (?), 2.9.2008 20:28
Zdravím,
ad kabely - vysoké napětí, tento červený moc nedoporučuji, velký průřez lanka, menší izolační schopnost, nízká odolnost teplotám.
ad kontakty - vzhledem ke stavu kontaktů, při bližším pohledu na fotku, doporučuji pokusit se sehnat kostku z obrázku p. J.S., bude to nejelegantnější a nejrychlejší oprava, pokud nemáte možnost tuto sehnat, napište mi sem e-mail. Spojíme se a já vám vše pošlu!
Radek
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RadekB - Diamantový Zahrádkář (1424) - 21.230 (?), 2.9.2008 22:56
Závit poměřím zítra a pokusím se najít nějaký obrázek postavení kontaktů, ovšem po zvětšení vašeho je viditelně po kontaktech, minimálně pohyblivém. Oba musí být hladké! Ještě jedna podstatná, je vůle pohyblivého kontaktu na upevňovacím čepu? Nesmí se kymácet, musí se jen volně pohybovat! Pokud nic nenajdu, něco namaluji :-).
Radek
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 236.161 (?), 18.10.2008 6:45
Ahoj všem!
Prosím Vás, který sroubek na karburátoru je na regulaci paliva a který je na vzduch? Žiju v tom, že ten vrchní je na regulaci paliva.
Dík Abe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 94.115 (?), 18.10.2008 9:25
šrouby na karburátoru jsou 3! Hlavní tryska na karburátoru je označená H (je to ta blíže ke vzduchovému filtru) slouží k nastavaní maximálních otáček, Volnoběžná tryska označená L (blíže k motoru) slouží k nastavení bohatosti směsi volnoběžných otáček, třetí šroub označený LA je dorazový šroub škrtící klapky. Základní seřízení šroubů u této pily je H šroub povolený o 1 otáčku, L šroub povolený o 1a1/4 otáčky. Volnoběžné otáčky potom doladíte LA šroubem. Pak by se měly seřídit maximální otáčky pomocí otáčkoměru. Pokud vám pila běží na seřízení výrazně mimo tyto hodnoty pak máte někde problém (netěsnost klikové skříně, přicpané palivové cesty, špatně funkční membrány v karburátoru apod.) Obecně pokud tomu nerozumíte, stavte se někde v servisu! (já se taky nevrtám v žehličce nebo myčce na nádobí a teď už ani v autě) HH
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 236.161 (?), 19.10.2008 9:44
Tak jsem se po letech konečně dokopal a udělal jsem generálku své pily 041 AV. Vyměnil jsem klikovku, ložiska, gufera, těsnění mezi kartery, unašeč, spojku, kondík do zapalování, svíčkku, píst s kroužkami a válec. Dělal jsem to celý den. Nejhůř se mi dělal předstih, ale nakonec jsem se i s tím popral. Při horní úvrati pístu jsem nastavil podle měrky na kontaktech 1 mm mezeru.
Karburátor jsem nastavil tak, že na trysce H mám 3/4 otáčky a na trysce L mám 1 a 1/4 otáčky.
Pila teď chodí jako hodinky.
Jenom si ještě musím dojít do servisu překontrolovat max. otáčky. Podle poslechu se mi zdají dobré ale sichr je sichr.
Musím zdůraznit, že jsem v životě žádnou pilu ještě nedělal, pouze v mládí jsem dělal "fichtla" což je dost podobné.
Ať žíje STIHL!
Willi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|