Stihl 041AV elektronik



host - 229.125 (?)
4.6.2009 14:50

Cez hadicku z nadrzky vytiahnem benzin v pohodke bolo to vsetko precistene, cize palivo sa dostane ku karburatoru.. nastavil som tie skrutky ako ste pisali, a tahal som a tahal :) az ma ruky bolia :) nechytla sa sama stale len pobrumkavala s vyfuku siel biely dym a to bolo vsetko aj ked som pridal na L kovom sroube zhruba o stvrt otacky asi 4krat, nechytla sa

skusim teda este precistit karburator snad to pomoze :)

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 229.125 (?), 3.6.2009 18:21

tak paci sa fotky tej fajfky co tam mam teraz a ano kope to len tam

na margo predajcu ste ma bobavili no :) maju tam ale aj servis stihl tak teraz neviem no :D

                     
host - 229.125 (?), 3.6.2009 18:29

Takze ked ste spochybnili tu sviecku tak som tam dal nejaku staru s oznacenim PAL P8Y a krasne isrky ako nova :D :D ozaj dakujem tu fejfku co je popisana vysie najdete na tom istom webe ako posledne drysoft.zapto.org ak nejaky komentar k nej budem rad... ale uz to iskriiiiiiiiiiiiii :D

                     
RadekB - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1424) - 21.230 (?), 3.6.2009 18:36

Fajka O.K., kábeľ K.O., predajca no poteš pánko veľkomožný! Uvidíme, zajistěte kabel a hlavně dobře zašroubovat do cívky! Na konci kablíku si nechte ještě kousek cca 2 mm holých drátků a spirálu připevněte tak, aby se po natočení do příma dotýkala drátků, samozřejmě háček musí projít izolací do žil!  Na tom automobilním si nejsem jistý, že má kontakt vůbec! Zatím se podívejte Ohm metrem zda vůbec má spirálka kontakt s kabelem.

                     
host - 229.125 (?), 3.6.2009 20:05

Tak ako som pisal vymenil som sviecku a uz to krasne iskry cize problem bol zrejme vo sviecke...

mam teraz ale problem aj ked som namocil benzinom karburator akosi netaha benzin, teda aj po viacerych startnutiach je sviecka sucha... je sfoteny, su tam dve skrutky spodna je povolenena na 1 a pol otazky vrchna na jednu..

any solution??

                     
host - 70.62 (?), 3.6.2009 21:30

Poviem to tak. Kúpil som starú 051 od švagr. otca. Nikdy nebola v ťažbe mal ju súkromne od nova. Povedal ak chceš za tisícku ju ber. Rozmýšľal som, na čo by mi to bolo také ťažké čudo, ale dobre tisíc korún ma nezabije. Povedal ešte že má problém zo štartom a tak. Dal som ju starému skúsenému servisákovi, ktorý bol na tych pílach odkojený. Povedal som nech to dá dokopy až to ide. Dvakrát bola uňho a nič. Až keď som mu povedal nech dá nový karbec až vtedy začala píla ísť. Zakrátko ďalší problém s iskrou tak to prerobil tak ako Vám to bolo doporučované s kostkou. Ibaže mi prehodil omylom? kontakty a iskra skákala kedy chcela a mne išlo prsty potrhať od tých kopancov. Náhodou som doma zistil že správne hádže iskru keď točím magmetom do opačnej strany tak som na skúšku vymenil kontakty a hľa iskru začalo dávať ako treba. Ale k sumáru. Nový karbec 2000sk, kostka +montáž 1500sk, nová štart. kladka 500sk, nový bočný kryt retiazky 500sk, nový reťaz 650sk, nový vzduch filter 350 sk. Plus kopec hodín rozmýšlania prečo to neide. Následne po akom takom zaučení a prečítaní kopu servisných manuálov výmena piestne krúžky 900 sk. Spolu cca 6500sk plus 1000 kúpa a máme 7500SK. A to by som chcel ešte pre istotu vymeniť ložiská + gufera a pretesniť, čaká ma retiazka čo by mohlo byť spolu nejakých 1500Sk samozrejme práca sám doma. Takže ak Ste fanatik a baví Vás ozdravovať staré dobré stroje tak si pripravte balík koruniek a pevné nervy. Ak nie tak hor sa nová pila. Mňa to veľmi zaujalo tak som sa do toho pustil a už nepovolím

PS: tá kostka je fakt super, ramienka, kondík to nechajte nestojí to za námahu hlavne ak je to v takom stave ako povedal Radek.

                     
host - 229.125 (?), 3.6.2009 22:06
:) presne tak bavi ma to... tato pila bola v tazbe, a aj tak vyzera :D je vela poskodeni na nej, jedine co som bol kupit boli piestne kurzky a nejake tie tesnenia, dokopy ani nie 500sk k loziskam a guferam som pristup mal :D cize mna to tolko nestalo stoji to ale dost casu, ale kedze je pocasie ake je tak aspon nesedim za netom :) ako som uz pisal, konecne to kope, iskri tak snad uz ten zbytok na nej nejako rozbeham... ozaj to stalo 10 rokov tak to je citit.. ale verim ze mi Radek pomoze, a veci vymyslene za vtedajsich cias su neznicitelne :D, nepatrim medzi tych co daju veci do servisu a je to... a uz ak by som to tam dal museli by ma strpiet ako im pozeram cez plece :D a to sa so mnou takto asi nik nedohodne :D
                     
host - 229.125 (?), 4.6.2009 13:19

Ahoj, tak pokrocil som prisiel na to ze na karburatore som mal naopak privod vzduchu zo skrine a privod paliva, uz som to napravil len problem je neviem ani kde ak je v hadicke ku karburatoru benzin tak pilka pekne startne ide to na max otacky lebo mam zapnuty sytic ak sa to da takto povedat potom ten sytic pustim trocha pridam a pilka zdochne mam pocit ze a hned ako spotrebuje to palivo v hadicke tak zdochne H aj L mam povolene jeden a pol otacky skusal som aj oba skrutky viac povolit ale i tak pilka chvilu sla len z vyfuku tiekol benzin.. takze neviem kde je problem, da sa to nejak jednoducho este spravit???

dakujem dakujem dakujem

                     
RadekB - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1424) - 21.230 (?), 4.6.2009 13:33

Takže, nejprve musíme dostat palivo ke karbci! Jde nassát volně stříkačkou z hadičky u karburátoru? Ano - průchod paliva v karbci - sítko, kanálky, jehlový ventil, kanálky šroubů L a H. Ne - palivový filtr, vedení paliva, průchodka vedení do nádrže (ta bývá nejčastěji příčinou!). Nastavení základ - 1- 1 1/4 L, 1 H, půjde-li palivo do válce a motor nejeví známky snahy chytit, pomalu přidávej šroubem L.

Nejprve ale vstříkni palivo do ssání, přes sytičovou klapku a pootevřený plyn, zavřít klapku, nastavit poloplyn a tahat a tahat. Většinou chytí, natáhne si sama a běží.

                     
RadekB - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1424) - 21.230 (?), 4.6.2009 13:51

Teď jsme se časově minuli, nevadí. Jde tam málo paliva! Za 1: H vrať na 1 otáčku a seřizuj až bude běžet v poho na volnoběh! Za 2 : poloha vahadla jehly v karbci, musí být v klidu na přesné úrovni s horní plochou karbce, změř pravítkem, rovnou hranou plechu a pod. Za 3 : vahadlo musí chodit volně, podržíš - li hřídelku mezi prsty vodorovně, vahadlo musí samo "spadnout" jehlovou vidličkou nahoru (kratší strana vahadla). Některá vahadla mají i vidličku na palec membrány, nezapomeň nasadit! Kontroloval jsi těsnost karbce? Sundej víčko a membránu s těsněním, regulační komory, natlakuj na 0,5 bar a nesmí nikde utíkat, pod jehlou nebude, ale pod víčkem čerpací komory by mohlo. Není - li těsnění i membrány nové, často to nedrží! Nakonec to samé s víčkem regulační komory. Musí držet, jinak to táhne vzduch do čerpadla a ne palivo! Netěsná jehla by to přeplavovala.

                     
host - 229.125 (?), 4.6.2009 14:50

Cez hadicku z nadrzky vytiahnem benzin v pohodke bolo to vsetko precistene, cize palivo sa dostane ku karburatoru.. nastavil som tie skrutky ako ste pisali, a tahal som a tahal :) az ma ruky bolia :) nechytla sa sama stale len pobrumkavala s vyfuku siel biely dym a to bolo vsetko aj ked som pridal na L kovom sroube zhruba o stvrt otacky asi 4krat, nechytla sa

skusim teda este precistit karburator snad to pomoze :)

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika