Stihl 023 nestartuje
|
|
|
|
host - 102.191 (?) 3.1.2010 15:57
Tu pilu som kupil rozobranu v krabici.Vymenil som iba 1 piestny kruzok ako som uz pisal.Dal som ho do hornej drazky. Spodny som nechal povodny.Gufera ostali tiez povodne.Nevyzerali byt poskodene.Medzeru na zapalovani som nastavil na 0,3 az 0,35 mm (3 stare ziletky, nakolko nemam mierky).Predpis je 0,2 az 0,4 mm.Sviecky som skusal dve Championku CJ7Y a NGK BPMR 7A.Obe davali iskru pri kazdom pretoceni zotrvacnika.Na perko na klukovej hriadeli som si dal pozor, takze to by som vylucil. Zapalna zmes sa vznietila vo valci pri vyskrutkovanej sviecke, takze karburator by nemusel byt na vine.Tlak vo valci som nemeral, nakolko nemam merak.Skusil som naliat benzin cez otvor na sviecku a ten sa tam udrzal, no ci to je dostatocna skuska na tesnost, neviem.Najradsej by som ju zaniesol do servisu, ale neverim im.Z vlastnej skusenosti viem, ze co si neopravim sam to v servise doje... alebo vymenia dobry diel za horsi.Proste zijem na Slovensku. Este premyslam, ci nie je niekde preruseny kabel ku sviecke a tym, ze s nim pohnem, tak sa prerusi kontakt (mam na mysli tu fajku pri sviecke).
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 102.191 (?), 3.1.2010 13:44, zobrazeno: 16604x
Kupil som si pilu Stihl 023. Vymenil som na nej 1 tesniaci kruzok (povodny bol zlomeny), loziska, prerobil teleso vzduchoveho filtra na novy typ.Vsetko som poskladal ale pila nechce nastartovat. Iskru dava pravidelne a skusal som ju startovat aj pri vyskrutkovanej sviecke.Zapalna zmes sa zapalila bez problemov.Obe skrutky pre nastavanie nizkych a vysokych otacok su v zakladnom nastaveni, teda 1 otacku. Dakujem za akukolvek radu, kde by mohol byt pes zakopany.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 102.191 (?), 3.1.2010 15:57
Tu pilu som kupil rozobranu v krabici.Vymenil som iba 1 piestny kruzok ako som uz pisal.Dal som ho do hornej drazky. Spodny som nechal povodny.Gufera ostali tiez povodne.Nevyzerali byt poskodene.Medzeru na zapalovani som nastavil na 0,3 az 0,35 mm (3 stare ziletky, nakolko nemam mierky).Predpis je 0,2 az 0,4 mm.Sviecky som skusal dve Championku CJ7Y a NGK BPMR 7A.Obe davali iskru pri kazdom pretoceni zotrvacnika.Na perko na klukovej hriadeli som si dal pozor, takze to by som vylucil. Zapalna zmes sa vznietila vo valci pri vyskrutkovanej sviecke, takze karburator by nemusel byt na vine.Tlak vo valci som nemeral, nakolko nemam merak.Skusil som naliat benzin cez otvor na sviecku a ten sa tam udrzal, no ci to je dostatocna skuska na tesnost, neviem.Najradsej by som ju zaniesol do servisu, ale neverim im.Z vlastnej skusenosti viem, ze co si neopravim sam to v servise doje... alebo vymenia dobry diel za horsi.Proste zijem na Slovensku. Este premyslam, ci nie je niekde preruseny kabel ku sviecke a tym, ze s nim pohnem, tak sa prerusi kontakt (mam na mysli tu fajku pri sviecke).
|
|
|
|
|
|
|
RadekB - Diamantový Zahrádkář (1424) - 21.230 (?), 3.1.2010 16:18
Gufera mnohdy nevypadají poškozená, bohužel ale přesto tlak neudrží. Nalitím paliva do spal. komory je neodskoušíte, pokud se vznítilo toto palivo, nalité do komory, ještě neznamená, že jej tam také dodává karbec. Vzduchová mezera je O.K., má být 0,3 mm. Svíčka Champion by měla být RCJ7Y! Nemá to se startem mnoho společného, ale tato zapalování (u STIHLu) jsou celkem citlivá na jiskření. Kabel vys. napětí můžete přeskoušet přístrojem na měření kiloohmů proti kostře. Kontrolou pružinky ve fajfce svíčky nic nepokazíte, taky ale nic nezjistíte, jde tak špatně ven, že ji většinou každý vytrhne z kabelu, takže spíše nově nasadit. Pokud se vznítilo palivo ve válci dodané karbcem, pak je karbec na vině, nebo vy! Motor je ulitý! Správně nadávkované palivo nemůže bouchnout jen položenou svíčkou u otvoru!
|
|
|
|
|
|
|
host - 112.250 (?), 3.1.2010 16:30
takhle na dálku je těžké zjistit kde je chyba, nicméně pokud je zapalování v pořádku a pila má rozumnou kompresi, pak postup kontroly je (potřebujete minimálně tlakoměr a záslepky):
1. odtlakovat těsnost klikové skříně
2. zkontrolovat filtr paliva, hadičku a karburátor, případně vyčistit a udělat tlakovou zkoušku na těsnost jehly a přepouštění paliva (u takhle staré pily bych to viděl i na výměu membrán) Nepředpokládám že to vybavení máte, takže Vám stejně asi nezbude než si to nechat udělat v servisu. Netuším z jakého důvodu si myslíte že Vám vymění dobrý díl za horší, stejně by Vám měli staré díly které vymění vrátit, nebo se zkuste domluvit že budete u opravy. HH
|
|
|
|
|
|
|
|
|
J.S. - Diamantový Zahrádkář (3388) - 44.31 (?), 3.1.2010 18:37
Už jen doplním vlastní zkušenost. Ne vždy se podaří pila hned nastartovat, ale většinou ano. Lze si opakovaně pomoci trochou paliva nad píst, kdy si motor samotným krátkých chodem sám pomůže(např. přilepená membrána, vše je bez paliva a tak se systém rychleji odvzdušní). Ten předpoklad vychází z toho, že pila je opravena správně a nebyly opomenuty některé podstatné úkony, nebo výměny dílů. Teď nedávno jsem měl celou MS 440 demontovanou a chytla po výměně karterů a gufer na 2 pokus. Ale stalo se, že ta stejná oprava a trvalo to déle. Záleží co se děje potom, když motor naskočí. Když opakovaně zhasne nedostatkem paliva, nebo jakoby chudou směsí, je třeba hledat v palivovém systému. Když má nepravidelný chod a ten nelze seřídit, je problém s těsněním a gufery. Přítomnost jiskry a případné ověření jiné svíčky jsou úkony, které není třeba popisovat tomu, kdo opravuje.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 138.255 (?), 17.2.2014 6:52
tam v karboratore za memranou co otvara ihlu je je taka hlinikova zaslepka ta vam mohla vipadnut auz to nerobi dobrotu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|