Můj obdiv nemáte, neboť spalujete ve 2T automobilový olej, který je určený do 4T. Když jsem uvedl dříve, že používám přípravek, tak bezradní oponenti našli to, že asi může škodit zdraví. Přitom jsou na to testy. Jsou testy na M6A v poměru 1:25, který se spaluje ve 2T?... Ale to nechám stranou, většinou totiž ta upřímnost vypadá jinak, tak, jak to znám já. Velké dušování se, že tam určitě olej byl a nakonec, když už to jinak nejde, tak se kápne po pravdě, jak to bylo. Nedávno jsem dával do pořádku zadřenou H359. Nejprve nadávek a chyb na co se dotyčný podíval. Nakonec červený, jak rak přiznal, že to dával od oka - podle štaprdle, jenže dával 1:100. Takže pánové, pokud chcete dále tvrdit Vaše báchorky, tak můžete pokračovat, to stejně stačí na to, aby si každý udělal obraz, jak se má zachovat. Na mé straně jsou postupy dle výrobce - návody, uváděný poměr na obalech spec. olejů, vlastní dlouhodobá zkušenost s poměrem 1:50, přesvědčení, že nižší poměr oleje v benzínu méně zatěžuje obsluhu a zvyšuje účinnost motoru. Na Vaší straně jsou argumenty, že takový poměr - 1:50 způsobuje zadření pily, starý benzín nevadí, ještě lépe M6A 1:20-25, a že použití poměru 1:50 je hlavně proto, aby se pily kazily a tak se mohlo více opravovat a vyrábět. Každý si má možnost vybrat.