Sachs-Dolmar 112 - přechod z volnoběhu



host - 11.249 (?)
1.6.2014 9:22

Ja sa nemôžem ubraniť jednemu názoru... že ešte niekto v tejto dobe leje do píl a krovinorezov M2T... nech už je akokoľvek "modifokovaný" a v akomkoľvek pomere... ved minimálne posledných 15 rokov už nie je problém dostať kvalitné 2T oleje..akejkoľvek značky...  tak čo kto ušetrí??? stačí si prečítať príspevky tu vyššie a mnoho im podobných a vidíme, že nič sa ušetriť nedácrying

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 56.206 (?), 14.5.2014 13:17

Nechápete správně: za 15 minut se nevytvoří taková silná krusta karbonu, kterou máte na fotografiích výfukového kanálu. Ta už tam musela být předtím a svědčí o používání méně kvalitního oleje nebo jeho nadměrného množství v palivové směsi. Jak píše pan Standa - potíže se startem mohly (i když nemusely) souviset se sníženou kompresí, pokud už pila byla "načatá", tj. přidřená. To už ale těžko prokážete, navíc uznáváte, že pila nakonec chytila a nějakou dobu řezala - při tak zásadním zadření, jaké máte na snímku, by toho ale nebyla schopná. Takže mohla být lehce přidřená, ale stejně tak mohla být v pořádku a obtížný start mohl být způsoben jinými vlivy.

M2T se vyrábí v několika typech - ten hnědý (medový) má API-TB a je určený do maximálně středně namáhaných motorů, což vysokootáčková pila není. Tam patří API-TC, což je červený M2T nebo M2T Super. V popisu z Aukra máte navíc doporučený poměr směsi 1:40. Zadřít bezvadný motor nesprávnou směsí je otázka minut, při vysokých otáčkách jednotek minut. Pilu nechte prohlédnout v servisu, pokud není v háji klika a půjde vyčistit válec, můžete ji zachránit.

                     
host - 11.249 (?), 1.6.2014 9:22

Ja sa nemôžem ubraniť jednemu názoru... že ešte niekto v tejto dobe leje do píl a krovinorezov M2T... nech už je akokoľvek "modifokovaný" a v akomkoľvek pomere... ved minimálne posledných 15 rokov už nie je problém dostať kvalitné 2T oleje..akejkoľvek značky...  tak čo kto ušetrí??? stačí si prečítať príspevky tu vyššie a mnoho im podobných a vidíme, že nič sa ušetriť nedácrying

                     
host - 56.206 (?), 1.6.2014 17:56

Tak on je problém spíš v tom Babylónu značení - starý, původní M2T byl určený pro dvoutaktní motocykly československé provenience (Jawy, Čezety, Stadiony, Babety, Manety atd.) a východoněmecké Simsony a MZ, dále pro Trabanty a Wartburgy. Těm jeho nižší klasifikace dle API nevadila, nedosahovaly takových otáček, aby je olej neumazal a nadto se mísil ve vyšším poměru s benzínem. Moderní dvoutakty, které točí hravě přes 10.000 ot/min (třebas jen naprázdno), už takovýhle olej neumaže a pokud je navíc ve směsi v nižším poměru (1:40-50), je zaděláno na průšvih hned. Tam patří také M2T, ale s dovětkem Super - ten má API-TC, JASO-FC (některé i FD, např. Mogul Moto 2T). Mnohé e-shopy ale směšují názvy a pod jediným M2T nabízejí jak starší, tak novější a výkonnější typ. To může některé zákazníky mást a snadno tak koupí a užijí nevhodný typ oleje. Chce to koukat na specifikaci dle API a JASO, ne na značku a obchodní název.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika