Sach-Dolmar 115H



host - 12.171 (?)
10.3.2016 15:51

Gufera som menil spolu s tesneniamy motora a karburatora. S vynimkou tesnenia medzi blokmi motora - kedze som ho nevedel zohnat, vyrezal som ho z klingeritu. Motor bezi bez zmien pri naklanani pilky, pred vymenou gufer to tak nebolo, tagze teraz su asi gufera v poriadku.
 Karburator je povodny, lepsie ho uz nevycistim.
 Kompresia sa zda dobra, motor zvladne aj rez zelou 35cm listou v bukovom dreve. Pomalsie, ale piliny vychadzaju normalne.
 Ale skusim skontrolovat tesnenia. Za dva roky pouzivania (okolo 20 min kazdu sobotu) sa nieco mohlo uvolnit.

Miso

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 22.14 (?), 2.2.2016 18:08

Zdravím, pokud jste se již rozhodl pro pořízení nového karburátoru, tak do toho. Standa.

                     
Seldi - (38) - 46.210 (?), 3.2.2016 19:27

Nejdřív u tohodle vyměním všechny membrány. Ale v tom setu jsou i ty 2 záslepky a nevím, jestli je má cenu vyndavat, jestli pod nima může být nějaký bordel.

                     
host - 32.17 (?), 3.2.2016 20:26

Zdravím Michale, pod barevnou zátkou je hlavní rozprašovač paliva, pod hliníkovou je komůrka volnoběžných kanálků a přechodu do otáček. Servis ví jak vyzkoušet prostory pod zátkami zda jsou čisté a funkční i bez demontáže zátek. Také umí již složený karburátor vyzkoušet a tím vyloučit případné další nefungování pily z pohledu karburátoru. V domácích podmínkách a bez zkušeností toto nelze provést. Standa.

                     
Seldi - (38) - 46.210 (?), 7.3.2016 16:32

Tak mi přišla komplet sada, dal jsem nový všechny membrány, pružinku, jehlovej ventil a tu vačku nebo jak říct tomu, co nadzvedává ventil. Pilu jsem seřídil a v řezu jde parádně, ale zlobí mně u ní volnoběh. A to tak, že seřídim volnoběh, přidám plyn a jak padají otáčky, tak se na chvíli moc obohatí smes a na chvíli hodně spadne volnoběh a často chcípne, po 3-5s se srovná a volnoběh už zase drží normálně. Ale nenapadá mně, co by to mohlo způsobovat.

                     
host - 12.171 (?), 8.3.2016 16:11

Velmi podobne sa mi chova Sach-Dolmar 100. Rovnako po vymene vsetkych moznych tesneni na motore a novej sade na repair karburatora.
 Akurat tie otacky klesnu na kratsiu dobu -  1-2s.
 Ja som to bral tak, ze je to vysledok mojho rozhodne nie profesionalneho nastavenia a veku pilky.
 Ale tiez by ma potesila nejaka dobra rada. Okrem navstevy servisu.
Tam uz bola viackrat pred tym, nez som sa rozhodol urobit jej generalku svojpomocne.
  Miso

                     
host - 38.165 (?), 8.3.2016 19:34
Jaký máte model 100? S 1 plastovým šroubem na krytu filtru, se 2 kovovými?
                     
host - 226.110 (?), 9.3.2016 20:45

S kovovymi.
Historiu pily ale nepoznam. Kupil ju moj otec od znameho.

                     
Seldi - (38) - 46.210 (?), 9.3.2016 20:59

Tak jsem se dočetl, že by to mohl způsobovat netěsný jehlový ventil, zkusim tam dát schválně ten starý, který má pogumovanou špičku, ten nový je celokovový. Případně zkusim o kousíče přihnout tu vačku, když mam jednu náhradní.

                     
host - 47.131 (?), 9.3.2016 21:59
Kolísání volnoběhu způsobuje změna bohatosti směsi. Historii pily neznáte, proto byste měl zkontrolovat těsnost gufer (černé kolem gufer a zápach benzínu netěsní), k tomu potřebujete stáhnout ventilátor a odšroubovat spojku. Sání usazení všech těsnění s dotažením bez nečistot, malé oválné těsnění musí přesně zapadnout do sání válce a opatrně dosadit přírubu, těsnění se nesmí pohnout před dosazením příruby. Dotažení šroubů válce, mastnoty kolem těsnění netěsní. Karburátor jehlový ventil musí uzavírat bez propouštění, opakovaná tlaková zkouška. Výměna svíčky pro vyloučení vady svíčky. Stav motoru, nízká komprese volnoběh se stane nestabilní, motor se hůře seřizuje, mění se otáčky, studený má chudou směs, teplý příliš bohatou. Karburátor stav, nevratné poškození přetažením regulačních šroubků L, H. Nastavení se stále mění vlivem poškozených sedel a správné nastavení je nemožné. Kontrola palivového filtru, zanesený filtr má vliv na chod motoru, mění se otáčky a ovlivňuje správné nastavení karburátoru. Po velké zátěži mohou být volnoběžné otáčky krátce zvýšené. Základní nastavení 1/1 seřizuje se po zahřátí motoru s čistým vzduchovým filtrem.
                     
host - 12.171 (?), 10.3.2016 15:51

Gufera som menil spolu s tesneniamy motora a karburatora. S vynimkou tesnenia medzi blokmi motora - kedze som ho nevedel zohnat, vyrezal som ho z klingeritu. Motor bezi bez zmien pri naklanani pilky, pred vymenou gufer to tak nebolo, tagze teraz su asi gufera v poriadku.
 Karburator je povodny, lepsie ho uz nevycistim.
 Kompresia sa zda dobra, motor zvladne aj rez zelou 35cm listou v bukovom dreve. Pomalsie, ale piliny vychadzaju normalne.
 Ale skusim skontrolovat tesnenia. Za dva roky pouzivania (okolo 20 min kazdu sobotu) sa nieco mohlo uvolnit.

Miso

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Pracovní stůl skládací26.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika