Rozbíhání pily Stihl do otáček
|
|
|
|
J.S. - Diamantový Zahrádkář (3388) - 103.201 (?) 27.6.2008 23:02
L - ten při velkém uzavření může dělat popisovaný problém - na sytič pila chvilku jede, potom po vypnutí sytiče se zvednou otáčky = chudá směs a motor zhasne. Špatně nastavený L šroub způsobí, že motor špatně akceleruje, nebo moc kouří - prostě ovlivňuje bohatost směsi a mám vliv na volnoběh, protože bohatší směs= nižší otáčky a chudší směs = vyšší otáčky. H přímo ovlivňuje max. otáčky a jeho nastavení je vhodné ze začátku, kdy nevíme, jak to má být ponechat více než 1 otáčku otevřít od úplného zavření. H neovlivňuje volnoběh, ale nastavení H a L se musí sladit, neboť obohacením L klesnou max. otáčky, proto je zase nutné mírně zavřít H. Stále se při nastavování L koriguje volnoběh. Ve Vašem případě bych zkusil základní nastavení L 11/2 a H 11/4. Pokuste se o start. Pokud to po vypnutí sytiče bude lepší, ale ne ještě ono, tak otevřete ještě L až do stavu - pokud nastane, že motor bude běžet na volnoběh. Pokud se to nepovede, je chyba jinde než v nastavení karburátoru. Pokud se to povede, tak pomalu otáčet L až budou při teplém motoru nejvyšší otáčky, ale ještě pravidelné a otevřít cca o 1/4 otáčky, doladit volnoběh a zkusit, případně seřídít H, zkusit akceleraci a tah motoru, volnoběh... To je ale ta lepší varianta.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 93.106 (?), 27.6.2008 21:55
Ja nechápem prečo ak sa niečo deje z otáčkami tak hneď každý začne babrať karburátor a všeliaké tesnenia, planžety,rozoberať niečo čo ani netuší ako funguje, Mám najjednoduchšiu otázku-pozeral niekto palivový filter na tej contre.Podľa toho ako sa to správalo jedná sa o palivový filter.Myslím však že teraz je už pozde lebo sa nastavoval a čistil karburátor- "odborne" a skúšali sa všetky tie nezmysly ktoré sa tu písali.Myslím si že neaký mechanik sa picne kým všetky tieto "opravy"opraví.
Jani
|
|
|
|
|
|
|
host - 90.168 (?), 27.6.2008 22:01
Jani radši nemysli :-) Podle dotazu bych tipnul, že se ptá ještě než do toho začne vrtat. A J.S. mu radí začít tím filtrem (vedením paliva) a až potom vrtat dál - kde má být problém? A jak si můžeš být jistý, že je to filtr a ne něco jinýho?? Gl.
|
|
|
|
|
|
|
Dan Rohanský - (14) - 170.170 (?), 27.6.2008 22:43
Teda toho je. Je to pila původně určená na nd, takže nevadí když se nepovede spravit. Kam jsem se dostal tak to jsem rozebral a vyčistil, kromě klikovky a okolí. Filtr i hadička u benzínu je v pořádku, karburátor jsem rozebral jak jenom to šlo, ale žádný nečistoty v něm nebyly. Akorád že jsem hnul těma šroubama L H a zkoušel to nastavit zpět, ale asi se to nepovedlo, zítra zkusím to co ne nápsáno o kousek výš(Začněte ověřením nastavení karburátoru - 1/1, ale potom je nutno seřídít na stav 3/4 H, 1 1/2 L)
Jinak to s tím těsněním je taky klidně možný, oproti mojí zachovelé funkční 034ce má malou kompresi.
Mohl by mi někdo vysvětlit funkci šroubů LH, co který dělá apod.? Díky předem.
|
|
|
|
|
|
|
J.S. - Diamantový Zahrádkář (3388) - 103.201 (?), 27.6.2008 23:02
L - ten při velkém uzavření může dělat popisovaný problém - na sytič pila chvilku jede, potom po vypnutí sytiče se zvednou otáčky = chudá směs a motor zhasne. Špatně nastavený L šroub způsobí, že motor špatně akceleruje, nebo moc kouří - prostě ovlivňuje bohatost směsi a mám vliv na volnoběh, protože bohatší směs= nižší otáčky a chudší směs = vyšší otáčky. H přímo ovlivňuje max. otáčky a jeho nastavení je vhodné ze začátku, kdy nevíme, jak to má být ponechat více než 1 otáčku otevřít od úplného zavření. H neovlivňuje volnoběh, ale nastavení H a L se musí sladit, neboť obohacením L klesnou max. otáčky, proto je zase nutné mírně zavřít H. Stále se při nastavování L koriguje volnoběh. Ve Vašem případě bych zkusil základní nastavení L 11/2 a H 11/4. Pokuste se o start. Pokud to po vypnutí sytiče bude lepší, ale ne ještě ono, tak otevřete ještě L až do stavu - pokud nastane, že motor bude běžet na volnoběh. Pokud se to nepovede, je chyba jinde než v nastavení karburátoru. Pokud se to povede, tak pomalu otáčet L až budou při teplém motoru nejvyšší otáčky, ale ještě pravidelné a otevřít cca o 1/4 otáčky, doladit volnoběh a zkusit, případně seřídít H, zkusit akceleraci a tah motoru, volnoběh... To je ale ta lepší varianta.
|
|
|
|
|
|
|
Dan Rohanský - (14) - 170.170 (?), 27.6.2008 23:14
Díky, zíra to zkusím. To budou mít sousedi radost.
|
|
|
|
|
|
|
Dan Rohanský - (14) - 170.170 (?), 28.6.2008 17:18
Tak, šrouby L H jsem nastavil, pilu nastartoval, ale chová se pořád stejně. Tak nevím jestli s tím mám ještě něco dělat.
|
|
|
|
|
|
|
host - 238.17 (?), 29.6.2008 8:38
Daniel Rohanský
Zajímalo by mne, co se skrývá pod informací „je už stará a opravená po zadření.“ Myslím tím jak dalece byla zadřená, jak se projevovala, co na ní bylo možno sledovat (jak vypadali píst, válec, pístní kroužky), jaké díly na ní byly vyměněny a zda nové díly byly originál či ne. Na úroveň komprese se asi nemá cenu ptát, když ji nemáte možnost změřit.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dan Rohanský - (14) - 170.170 (?), 29.6.2008 15:21
Jak vypadala zadrěná nevým, ale původní majitel říkal, že je to akorád přebroušený, pístní kroužek tam byl jenom jeden a prý to taky jelo, mě to nejede ani se dvěma. Já ji koupil na díly konkétně spojku, řetězku, startovací blok, případně plasty.
|
|
|
|
|
|
|
host - 41.106 (?), 22.9.2021 20:10
Pravdepodobne BUDE pridretá vtedy nejde do otáčok
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|