Problem s filtrem na mot. pile



RadekB - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1424) - 21.230 (?)
13.1.2010 7:26

Doufám, že je myšlena aktuální technická vyspělost obsluhy, nikoliv výrobce, protože nevím o nějakých větších stížnostech na tento problém. Filtr tazatele ani po vyfoukání není 100% čistý, dochází, nebo došlo, zde k nějaké chybě, znečištění, které zneprůchodňuje filtr, tak jak popsal kdosi výše. Ten důvod není konstrukční. Konstrukce MS 310 je shodná s celou řadou jiných modelů (025 - MS 360) a u žádné z nich takto markantní potíže nejsou. Nejčastější příčinou doslova zničení těchto filtrů (dvoudílná krabička s nylonem), je vyprání v agresivní kapalině, převážně ředidlem, tech. benzínem. Zaznamenal jsem i případ, kdy filtr nadměrně znečišťoval olej ze směsi paliva odfukovaný ze ssání poprodejně neseřízené pily, pravda směs byla používána 1 : 30! Takto "mohutné " znečištění by snad přicházelo do úvahy snad jen v případě "zahrabávacího testu " zveřejněného na yootube. Doporučoval bych skutečně poctivě vyprat filtr ve vlahé jarové vodě, propláchnout čistou vodou, vyfoukat a osušit, barva tkaniny musí být maximálně slabě zažloutlá, nebo bílá. Jakákoliv jiná značí nezvratné zneprůchodnění. Kontrolu fukčnosti kompenzátoru, tedy komory regulační membrány a řádné, odborné seřízení karburátoru. Kontrolu tělesa rukojeti, zda nedošlo k průrazu, demontáž tělesa startování a očištění prostoru kolem ventilátoru.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 181.210 (?), 10.1.2010 17:18

Tak s tím rejžákem nebo i kartáčkem na ruce jste tomu opravdu nasadil korunu a jste opravdovým vítězem dnešního " závodu". Nepleďte lidem hlavu a doporučuji si přečíst návod k údržbě vlasových filtrů.

MB

                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 44.31 (?), 10.1.2010 19:08

Takových příspěvků je zde hodně, a to pod jednou IP p. R.B. Možná máte společnou firmu, nicméně mu kazíte jméno. Tohle by, předpokládám nenapsal. Vliesový filtr jsem nedávno viděl po účinku rejžáku. Ten bych Vám doporučil do horké koupele, ale ne na tento typ vzduchového filtru.

Jak se čistí filtry dle návodu
Jak se čistí filtry dle návodu
                     
RadekB - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1424) - 21.230 (?), 10.1.2010 21:52

Zdravím společnost pilkařů. Je to půl hodiny co jsem vstal a pustil komp, od pátku poprvé! Máte pravdu p.J.S., takto bych opravdu nepsal, ale aspoň se tu našel někdo, kdo si rýpnul a správně! Podívejte se pořádně na návod Dolmaru! Co je napsáno o rounovém filtru? Opatrně vyklepat, nebo zevnitř vyfoukat s.v.. Silně znečištěný vyperte..., takže žádné jen vyfoukat! A ten kartáč chápu při praní, nikoliv na sucho jak někteří "odborníci " hodlají použít!? Ony ty návody jsou velice dobrá věc, jen je potřeba je číst, nikoliv jen se na ně dívat a praxe, ta dlouhodobá, nikoliv pár týdenní, vydá za desítky návodů.

Už jsem opravdu nechtěl víc na tyto stránky přispívat, zejména po nedávných superodborných příspěvcích o tom, že to co do motoru vejde, musí také všechno odejít, ale dnešní návštěva po "zajímavém " víkendu za volantem, mne přesvědčila o opaku. Podíval jsem se na IP a ejhle, 26.12.2009, kdy jsem ani nebyl u kompu, jsem přispíval do tématu "pokojové rostliny", v září zase do diskuze o jakémsi zásilkovém obchodu, ale dnešní použití IP 21.230 mne mile překvapilo. Pisatele neznám, ale vítám, už bylo na čase aby někdo psal ve stejném duchu jako je občas psáno jinými. Prvotní příspěvek totiž opravdu řeší komplexně tázaný problém a velice erudovaně, bohužel je na něj navázáno jako na nevhodný, nepatřičný. MS 310 jsou povětšinou osazovány standartně nylonovým filtrem, navíc karburátor má kompenzátor, který, je-li funkční, nedovolí takové projevy přeplavování motoru. Takže IP a komentář tvůrců webu k ní beru jako rozumnou poznámku, je-li kdokoliv přesvědčen o mém autorství, pak se hlásím k prvnímu příspěvku, tón dalšího vůči J.S. mi blízký není, ale reakci na M.B. chápu.

Dobrou noc RadekB

   
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 242.185 (?), 10.1.2010 22:47
Vyčistěte vzd. filtr a vyzkoušejte.
   
host - 35.192 (?), 11.1.2010 10:36

Já se zeptam jinak. Jak dlouho tento filtr máte? Kolik má motohodin? V jak moc prašném prostředí pracujete? Praní a čištění je jen krátkodobá záležitost. Každý kdo ví něco o filtraci Vám řekne něco o zvyšující se účinnosti při zanesení, regeneraci a jeho dalším použití. Jsou prostě částice co už od tam nikdy nedostanete a časem se ta křivka rychlosti nasycení snižuje a snižije. Pak již jen koupit nový.

      
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 242.195 (?), 11.1.2010 15:53
Když je možné porovnání s novým filtrem, je to snadné ověření stavu.
         
host - 164.125 (?), 12.1.2010 15:32

pilu mam rok a je tam nylonovy a po vyfoukani je na 100% jako novy.Muj dotaz znel trochu jinak, proc ta 310 ho tak ucpava.I po mokrem dreve.Jo a retez taky naostreny.

            
1b - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (58) - 178.146 (?), 12.1.2010 18:02

 Tuto pilu neznám, ale u ps-5000 po několika hodinách řezání není na vzduch. nylon. filtru skoro ani pilina, asi bych se zaměřil na kontrolu proudění vzduchu, jestli tam není nějaký velký renonc, předfiltr apod.

 Jinak jeden borec na hq čistil vzduch. filtr až po 5-ti letech, málem ho nenašel

               
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 242.100 (?), 12.1.2010 20:24
To souvisí s akuální technickou vyspělostí.
                  
RadekB - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1424) - 21.230 (?), 13.1.2010 7:26

Doufám, že je myšlena aktuální technická vyspělost obsluhy, nikoliv výrobce, protože nevím o nějakých větších stížnostech na tento problém. Filtr tazatele ani po vyfoukání není 100% čistý, dochází, nebo došlo, zde k nějaké chybě, znečištění, které zneprůchodňuje filtr, tak jak popsal kdosi výše. Ten důvod není konstrukční. Konstrukce MS 310 je shodná s celou řadou jiných modelů (025 - MS 360) a u žádné z nich takto markantní potíže nejsou. Nejčastější příčinou doslova zničení těchto filtrů (dvoudílná krabička s nylonem), je vyprání v agresivní kapalině, převážně ředidlem, tech. benzínem. Zaznamenal jsem i případ, kdy filtr nadměrně znečišťoval olej ze směsi paliva odfukovaný ze ssání poprodejně neseřízené pily, pravda směs byla používána 1 : 30! Takto "mohutné " znečištění by snad přicházelo do úvahy snad jen v případě "zahrabávacího testu " zveřejněného na yootube. Doporučoval bych skutečně poctivě vyprat filtr ve vlahé jarové vodě, propláchnout čistou vodou, vyfoukat a osušit, barva tkaniny musí být maximálně slabě zažloutlá, nebo bílá. Jakákoliv jiná značí nezvratné zneprůchodnění. Kontrolu fukčnosti kompenzátoru, tedy komory regulační membrány a řádné, odborné seřízení karburátoru. Kontrolu tělesa rukojeti, zda nedošlo k průrazu, demontáž tělesa startování a očištění prostoru kolem ventilátoru.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika