Pila Partner stávkuje
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 134.15 (?), 14.11.2015 22:01, zobrazeno: 14557x
Ahoj lidi, mám pilu Partner 352, perfektně sloužila. Asi čtyři roky ležela. teď ji potřebuji, a pile nefachá. Rozeběhne se, ale po zahřátí (cca 3 mim. práce) se zastaví a nedá se nastartovat. Někdy, když úplně vychladne, tak se po dlouhém startování rozeběhne, ale chová se stejně. Karburátor jsem vyčistil v ultrazvuk. čističce, dokonce při marných pokusech o start bývá cítit benzín, tak ten by snad nemusel být příčinou. Nebo membrány? Nebo zapalování? Můžete mně někdo poradit? Moc děkuji za odpovědi.
Saša
|
|
|
|
|
|
|
host - 140.43 (?), 15.11.2015 16:16
...a co svíčka?Dal bych jinou.
|
|
|
|
|
|
|
host - 25.2 (?), 16.11.2015 9:51
Svíčkou by to možná mohlo být. I když...! Zkuste starý trik, vyšroubujte svíčku, osušte ji a drátěným kartáčem očistěte kontakt, nepředpokládám, že jste si rozhodil vzdálenost kontaktu, málokdo dnes má k dispozici měrky. Může být též příčinou i fajfka svíčky.
|
|
|
|
|
|
|
host - 133.116 (?), 30.11.2015 0:36
Já mám Partnerku 351, naprostá spokojenost. Já bych ji dal do nádrže čistý benzín bez oleje a pumpičkou nassál. Zkus nastartovat na pár vteřin a nech ji naplněnou všude (jde mi hlavně o karburátor přirozeně). Dva dny bych ji nechal, nebo i víc a znovu zkusil nastartovat. Jen bych pumpičkou,,dotankoval,, každý den benzín do karbecu. Za ty 4roky musí bejt uvnitř něco tím olejem slepený a proto blbne. Snad tomu tou,,očistou,, pomůžeš. Pro jistotu tam dej na zkoušku dobrou svíčku.
Jinak ti asi zbejva servis, mě stála,,očista,, motoru u křoviňáku něco přes litr. Bacha na vzduch filtr. Pak napiš, jak a co. Nepřechlastávej to! Jiskra musí bejt modrá.
|
|
|
|
|
|
|
host - 190.207 (?), 30.11.2015 3:04
Panebože to jsou rady, jedna lepší jak druhá. Nikdy nedrbejte svíčku drátěným kartáčem, to za prvé. Pokud je potřeba z ní dostat karbon tak ho vypalte nad hořákem. Ale tím si myslím, že to nebude...
Za další, rozhodně nikdy nelejte do ni čistý benzín a nestartujte! Koledujete si o zadření! Pokud už přidřená není.
Doufám, že jste ji po těch letech dal alepsoň čerstvou směs s kvalitním olejem do 2T v příslušném poměru!
Když chcípne a nejde nastartovat, má motor dostatečný odpor při opětovném startu? tzn. kompresi?
Netvoří se v nadřžce s benzínem podtlak? Jak chcipne zkuste povolit víčko jestli si třeba nenasaje vzduch a znova startujte. Možností je mraky. V.M.
|
|
|
|
|
|
|
host - 133.116 (?), 1.12.2015 1:42
Myslíš, že ji pár vteřin,,nasucho,, zabije? Ale no tak. Uber pary. To bys ji musel dát trošku víc,,čouda,,, to jo. Mě jde jen o to dostat čistý benzín všude do karbecu, aby se rozpustil ten čtyřletý olejíček slepený, na to stačí pár otáček motoru a ať se to rozpustí, nic víc.
|
|
|
|
|
|
|
host - 12.169 (?), 15.12.2015 7:00
ja opravuji pily uz 7 let ale ty jediny mas pravdu nekdy jsou tam tokovy blbosti ze lidi spatnou radou zadrou motor lidi to delaji asi schvalne
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 103.235 (?), 26.12.2015 16:58
Měl jsem pilu partner 370 nalil jsem do ní starý benzín smíchaný s olejem a pila se začala dusit. Po nějaké době jsem ji nastartoval jen když byla studená a pak chcípla, když jsem chtěl znova nastartovat tak to nešlo. Dal jsem ji do servisu a tam mi řekli že je pila zadřená a oprava by stála jako nová. Řekli že se zadřela použitím starého benzínu smíchaného s olejem ten bere vzdušnou vlhkost a pak to ničí motor. Teď jsem si koupil Hecht 956 a je to rozdíl na první vyzkoušení. Šlape jak svině a ten výkon no co dodat. Partnerku už bych nebral protože i jako nová stála za prd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|