Tak co se týče zadní pružiny tak nejdřív byla tvrdě poddimenzovaná, ta praskla na podívání, za pár měsíců vymysleli tu s tou hadrou, ta praskala uplně stejně jen jsem v klidu dodělal šichtu, protože to logicky drželo při sobě. Třetí varianta už je prostě silnější a je klid. K tomu facelitu. Jak jsem psal, nijak jsem to zvlášť nezkoumal. Jiný víčka, zesílená klika, komplet novej výfuk, delší šrouby na něm, na kartr dali o jeden šroub navíc, aby nechcal olej přes něj pod výfuk. To dřív bylo snad u všech co byli v těžbě. Asi toho bude víc. Mě to ještě v záruce přeházeli tzv.polomotor i s tím výfukem a kartrama.No a k tomu rozměru řetězu. Prostě to udělali jako dřív, na 357xp to z 0,325 na 3/8 přehodit šlo, na 346xp byl primárně 0,325 a hotovo. Na té nové to je prostě jinak. Je to asi špatný srovnání, ale nevím jak jinak to napsat..