Pán hned nemusí být úplný ocas, co neumí nastartovat motorovku. Na netu jsem četl více případů, že první starty nešly.
Koupil jsem Hecht se slevou, coby rozbalenou. Posléze jsem pochopil proč ji někdo vrátil. Nešla totiž nastartovat. Tak ji poslali ve 14 denní lhůtě zpět.
Kde byl problém. Chvíli jsem se s ní cloumal a nic. Vymontoval jsem svíci a jiskru házela, ovšem přišlo mi, že dost slabou. Stáhl jsem ji z "fajfky" a zjistil, že kontakt je řešen pružinou. Předpokládám, že by měla kontakt svíce obejmout dokola - kontakt by měl procházet vnitřkem pružiny. Byla tam však ve skutečnosti nějak podivně namášklá šejdrem a potom byl tok proudu nedostatečný. I když věřím, že většinu lidí by hned na začátku zmátla házející jiskra a nerozpoznali by, zda je dostatečná.
No namontoval jsem svíčku, tenkým šroubovákem porovnal pružinu ve "fajfce" a snad až na třetí pokus správně fajfku nakontaktoval.
Jednou jsem škubl se sytičem, Poté 3x bez sytiče a krásně nastartovala. Od té doby startuje takto perfektně i se studeným motorem. S horkým motorem na první škubnutí.