Pila hecht
|
|
|
|
host - 168.173 (?) 7.5.2018 22:56
Pán hned nemusí být úplný ocas, co neumí nastartovat motorovku. Na netu jsem četl více případů, že první starty nešly.
Koupil jsem Hecht se slevou, coby rozbalenou. Posléze jsem pochopil proč ji někdo vrátil. Nešla totiž nastartovat. Tak ji poslali ve 14 denní lhůtě zpět.
Kde byl problém. Chvíli jsem se s ní cloumal a nic. Vymontoval jsem svíci a jiskru házela, ovšem přišlo mi, že dost slabou. Stáhl jsem ji z "fajfky" a zjistil, že kontakt je řešen pružinou. Předpokládám, že by měla kontakt svíce obejmout dokola - kontakt by měl procházet vnitřkem pružiny. Byla tam však ve skutečnosti nějak podivně namášklá šejdrem a potom byl tok proudu nedostatečný. I když věřím, že většinu lidí by hned na začátku zmátla házející jiskra a nerozpoznali by, zda je dostatečná.
No namontoval jsem svíčku, tenkým šroubovákem porovnal pružinu ve "fajfce" a snad až na třetí pokus správně fajfku nakontaktoval.
Jednou jsem škubl se sytičem, Poté 3x bez sytiče a krásně nastartovala. Od té doby startuje takto perfektně i se studeným motorem. S horkým motorem na první škubnutí.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 38.230 (?), 4.3.2018 22:08, zobrazeno: 17024x
vloni v lete sem koupil pilu hecht a orvni den nastartoval a ne a ne ji nastartovat a od te chvile trpim se zadama tak sem ji vratil a koupil elektrickou hecht je smejt nekupovat
|
|
|
|
|
|
|
Standa_HK_ - Diamantový Zahrádkář (1484) - 223.242 (?), 5.3.2018 12:44
... zase jeden co nečte návod a ještě se svou hloupostí chlubí na veřejnosti.
Předpokládám, že nejste tak hloupý, aby jste startoval pilu bez nalitých provozních náplní, ale murčitě jste dal sytič (pily Hecht většinou nemají to čerpdýlko s tlačítkem primer) a tahal do zblbnutí. Jenže jak Hecht, tak Dolmar, HQ a další po několika neúspěšných zatáhnutích se startování střídavě provádět BEZ SYTIČE, protože jinak nespálená směs motor "přechlastá". Zpravidla se to uvádí 3+3+3+3+3...
Ale i 5+3+5+3+5+3... je možné.
SfK.
|
|
|
|
|
|
|
host - 96.195 (?), 5.3.2018 16:27
Zdar. Něco málo k tomuto hechty jsou číny a tyhle mají primer snad všechny. Dále tím jak je konstrukčně jednoduchá vycházející ze starých osvědčených pil naopak startují velice dobře. To ostatní o chování těhle pil je hodně o obsluze a taky sázka do loterie. Laslo
|
|
|
|
|
|
|
host - 72.136 (?), 21.3.2018 8:34
1. Koupil jsem mot. pilu HECHT
2. ONA se neumí nastartovat
3. ONA může za to, že trpím na záda
4. ONA je šmejd
... tak snad je pán jinak v pořádku
Sláva aku a el. pilám, které se startují samy. Vzhledem k prodejnosti sekaček se startérem budou výrobci pro podobné zákazníky montovat startér i na mot. pily
|
|
|
|
|
|
|
host - 168.173 (?), 7.5.2018 22:56
Pán hned nemusí být úplný ocas, co neumí nastartovat motorovku. Na netu jsem četl více případů, že první starty nešly.
Koupil jsem Hecht se slevou, coby rozbalenou. Posléze jsem pochopil proč ji někdo vrátil. Nešla totiž nastartovat. Tak ji poslali ve 14 denní lhůtě zpět.
Kde byl problém. Chvíli jsem se s ní cloumal a nic. Vymontoval jsem svíci a jiskru házela, ovšem přišlo mi, že dost slabou. Stáhl jsem ji z "fajfky" a zjistil, že kontakt je řešen pružinou. Předpokládám, že by měla kontakt svíce obejmout dokola - kontakt by měl procházet vnitřkem pružiny. Byla tam však ve skutečnosti nějak podivně namášklá šejdrem a potom byl tok proudu nedostatečný. I když věřím, že většinu lidí by hned na začátku zmátla házející jiskra a nerozpoznali by, zda je dostatečná.
No namontoval jsem svíčku, tenkým šroubovákem porovnal pružinu ve "fajfce" a snad až na třetí pokus správně fajfku nakontaktoval.
Jednou jsem škubl se sytičem, Poté 3x bez sytiče a krásně nastartovala. Od té doby startuje takto perfektně i se studeným motorem. S horkým motorem na první škubnutí.
|
|
|
|
|
|
|
host - 155.38 (?), 4.6.2018 13:47
Anebo školácká chyba jako já.
Vloni jsem si dopřál první motorovku (Fuxtec) a byl jsem zvědavý, jak bude startovat. Namíchal směs, nacepoval dudlíkem benzín a sytič. Začínám tahat, čekám na první škytnutí a pořád nic. Po asi desátém zatáhnutí kontroluji co je špatně a ejhle - vypnuté zapalování. Takže pár zatáhnutí bez sytiče a pak už chytla.
Nyní o víkendu první start po zimě, tak jsem si v duchu říkal, jak asi chytne teď po zimě? A zase nic - a zase vyplé zapalování. Teď už nechávám při skladování zapalování zapnuté. A to i u křováku - holt když je člověk zvyklý na sekačky, které spínají zapalování automaticky, tak to potom takto dopadá.
|
|
|
|
|
|
|
host - 61.4 (?), 4.6.2018 14:52
Proč raději nenapíšete, že neumíte nastartovat 2taktní motor? Jak psal již někdo výše, na sytič jen pár zatažení a poté sytič stáhnout, jinak to uchlastáte. Osvědčilo se mi i zatažení několikrát naprázdno bez sytiče a zapalování. Zvlášť po delší odstávce stroje může být slepená membránka v karburátoru.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 243.172 (?), 5.6.2018 0:39
Proto nedoporučuji (a sám to nedělám) nechávat benzín ve dvoutaktu déle než 14 dnů. Raději úplně vyjet nebo vylít a startováním karbec "vysušit".
Pak nejsou potíže s ucpaným či jinak zničeným karburátorem. Provozuji to takto na všech dvou i čtyřtaktech a roky bez problémů. A navíc benzín kupuji zásadně 100 oktanový. Nemá biosračky, ale syntetické náhrady, které benzín nerozkládají.
|
|
|
|
|
|
|
host - 168.173 (?), 10.6.2018 7:48
Přesně tak. Kupuji do pily benzín pouze na Benzině. Žádný pochybný šmejd. Mám vyzkoušeno, že čerstvý benzín krásně chytá napoprve. Se starým se startuje hůř. Proto si míchám akorát tolik co stihnu vypálit. Rozhodně ne celý kanistr do zásoby.
|
|
|
|
|
|
|
host - 168.173 (?), 10.6.2018 8:13
Já jsem s Hechtem velice spokojený. Mám starou Hecht 44 (obdoba novější 45), kterou jsem koupil v nějaké akci za cca 1850 kč. Na takové to domácí šmidlání super kus. Co ta už se nařezala dřeva na každou zimu. Zaplatila se už tisíckrát. A šlape náramně. Výkon dobrý, spolehlivá na 100%. Někde vám zmiňují vyšší hmotnost. Jestli vám cca 5 kg je moc, tak si lejte do nádrže o deci míň benzínu a budete na tom jak konkurenční pily. :-) Za daný peníz super kup. Známý má na řezání okolo baráku stihl za cca 9000kč. Stejná míra použití jako já. Už ji mezitím musel servisovat za cenu 2000kč. To kdyby se někdy stalo s mojí, tak ji s klidem v duši hodím do sběrného dvora a koupím novou a bude to opět Hecht.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|