Pila Aram-Trade-Tools
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 185.108 (?), 4.7.2010 20:45
hodinu to vydrzi rezat mozna kdyz to parkrat aspon na 2 minuty vypnu.
nikdy nerezu jen kmeny na spaliky zdy pokacim strom a cely ho zpracuju.
ano pila hulila a to dost a prave nekdy to vypadlo ze je vykon uplne v prdeli, ale pak se jakoby zbrchala nerozumim tomu. nevim jestli mam davat toho oleje vic nebo normalne.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 185.108 (?), 5.7.2010 0:02
tak ja s tim ted potrebuju narezat asi 15 m tvrdeho dreva.
v navodu je 1.25 coz je hrozne 2x tolik oleje. davam to stridave jendou 1:25 a pak zase 1.50,ale musim to ted prvni nejka nastartovat jinak nevim co si pocnu.
|
|
|
|
|
|
|
host - 28.157 (?), 5.7.2010 8:58
Hledat rady je tažké s týmito plagiatmi z číny.
Mal ste sa radšej poradiť predom pri kúpe s odborníkmi, týchto neštastným majitelov je vela v Europe.
Pri kúpe značkovej píly STIHL, DOLMAR, Husqvarna, Sólo by ste nakupoval iba pohonné hmoty a olej na retez, tieto píly bežia pri dobrom servise bežne i 20 rokov.
To je odkaz pre nových majitlov, že za 2.500 kč nemôže byť dobrá píla, o to viac budú potrebovať rady a peniaze na opravy týchto plagiatov.
|
|
|
|
|
|
|
J.S. - Diamantový Zahrádkář (3388) - 126.204 (?), 5.7.2010 10:13
Jestli to dokážete, sundejte výfuk a podívejte se výfukovým kanálem na píst(je třeba pomalu pootočit motorem, abyste viděl větší část jedné strany pístu). Jestli uvidíte rýhy ve směru pohybu pístu, je motor přidřený. Zadřeným motorem nepohnete snadno, přidřeným motorem ano, ale většinou se zablokuje pístní kroužek a tím se téměř ztratí komprese. Za takového stavu motor nenastartujete, když ano, je to jen krátký nepravidelný chod. Protože jste dal jednou tak méně oleje do benzínu, je důležité zjistit, zda se motor nepoškodil. Snad ne. Seřízení karburátoru je nyní až krok 2.
|
|
|
|
|
|
|
host - 185.108 (?), 5.7.2010 10:42
no ja uz to cely jednou rozsruboavala k pistu sem se nedostal. asi bude pridreny, protoze kdyz to naskocilo, tak sem nikdy nemohl pridat rychlejc plyn aniz by to zdechlo musel sem pomalicku pridavat nez se rozjela a pak uz fakala krasne. naopak pak zase delala to, ze na volnobeh se rozbihal samovolne retez coz je velice nebezpecne a nevim co s tim delat musel sem zatahovat brzdu.takze myslite ze tam mam raci davat vic oleje jak pise vyrobce? pak to ale huli. jako ja pocitam s tim ze tu pilu odrovnam. nechtel sem si kupovat darhou pilu rikam tatka ma STIHLku, ale zrovna ji nemuzem taky absolutne nastartovat ta vubec nereaguje z niceho nic
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 185.108 (?), 5.7.2010 22:59
pilu jsme dneska nastartoval a zacal stelovat. no ale hruza. vyjel sem 2 nadrzky vpodstate nanic. ztupil jsem retez, tak jsme dal novy a protoze jsou to nehorazny sumty tak zase stejny problem jako u toho prvniho: utahnu urezu poleno retez volny a postupnym pritahovanim zjistuju ze na ruznych mistech je jinak napnuty. ten prvni si nejak sedl po par hodinach rezani, ale tento zatim nic moc. hlavne se mi pila dusi pri rezani coz s tim prvnim retezem a nez jsme zacal stelovat nedelalo, takze hruza no. musim najit servis co dokaze seridt cokoliv, autorizovany servis znackovych pil samozrejme ne.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|