Oleo-Mac GS 410 CX - podělte se se mnou o zkušenosti



                     
host - 81.132 (?) 
16.2.2015 19:12
Toto trápilo aj mňa na 32 a 420. Raz som si v obchode všimol, že PS 35 má namiesto alobalu hliníkový plech. Viac mi nebolo treba. Navyše stojí iba 1,5 eura. Chvíľa roboty, plech bolo treba trochu upraviť. Zaťal sa to osvedčilo a vyzerá to oveľa lepšie ako nejaký časom ošúpaný, poodliepaný alobal. Jaro Š.

  
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 81.132 (?), 16.2.2015 20:47
Detail plechu. Jaro Š

                     
host - 180.185 (?), 16.2.2015 21:45

Jó, to jsou supr pily, když musí mít pod výfukem kus plechu nebo nalepený alobal, aby se neroztekly !!!.

                     
host - 81.140 (?), 16.2.2015 21:57

Pokiaľ k dokonalosti chýba 1,5 eura za kúsok tvarované plechu a pol hodiny práce tak prečo nie.  Jaro Š.

                     
host - 9.229 (?), 17.2.2015 11:50

Proč přidávat plech na 420 když je karter z Mg = nerozteče se? Mám 5105 a pod výfukem není nic, ani alobal,  žhavý výfuk nevadí ani barvě na karteru (mezera mezi výfukem a karterem ja ca 8mm)

                     
host - 65.247 (?), 17.2.2015 12:22

Pre istotu. Jaro Š

                     
host - 140.103 (?), 16.2.2015 23:30

První větou: "Já nepotřebuji slyšet nic." jste mi konečně odpověděl. To mi na obrázek o vás stačí, díky. Hlavní je, aby ostatní drželi pusu a budete spokojený.

Jaro díky za tip, toto jsem přesně hledal na svoje Solo a v Mounfieldu nic takového nemají, jsem rád, že se najdou vyjímky, kteří se snaží pomoct a poradit. Význam katalyzátoru totiž spatřuji hlavně na malých plastových hobbynách dost sporný, spotřeba a kouřivost je malá i bez něj, přínos vs. negativa je to o co jsem se snažil informovat ostatní.  A pokud jde o ten alobal pod výfukem, pokud chci jako výrobce nějakou úroveň, rozhodně tam fušersky nalepený alobal nemá co pohledávat, po pár hodinách provozu je to odlepené a vypadá to  "velmi luxusně". Jak zde uvedl Jaro s příkladem PS35, když se chce, jde to i bez alobalu.

                     
host - 180.185 (?), 17.2.2015 4:37

Dolmaru chybí mnohem víc než 1,5 eura a k dokonalosti by mu nepomohl ani milion eur. Systému Do-Do se meze nekladou.

Plech pod výfukem má několik Oleo maců, (gs 350, gs 370 i gs 410 cx) takže to v Mountfieldu mít musí. Stačí si vybrat správného Oleo maca, koupit a dobastlit. Katalyzátor žádný význam ani účel nemá. Je to jen způsob používaný taky výrobci k obejití emisních limitů, aby vůbec mohli vyrábět a prodávat.

Ps: Když se chce, tak to jde bez alobalu i bez plechu. 

                     
host - 81.140 (?), 17.2.2015 13:00
To ide, ale za cenu lenivosti, vysokej hlučnosti, dymivosti, jednej skrutky na lištu, spojke dovnútra, plastových častí motora a pod. v hobby triede u iných značiek. Vždy je to len o kompromisoch a o tom čo daný užívateľ považuje za dôležité. Jaro Š.
                     
host - 140.103 (?), 16.2.2015 8:20

např. na obrázku pro jistotu jsem okótoval část, která je delší než klasické obyčejné řetězy.


zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?20.11.2024
Sádrokarton Norgips - zkušenosti?17.11.2024
Tavná pistole Tafix Koventa15.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika