Motorová píla zn. Timbertech
|
|
|
|
|
|
|
andy.wise - Zlatý Zahrádkář (585) - 220.253 (?) 22.1.2009 8:01
Citace: "Andy, to ten Mercedes má taky, ten příměr bohužel sedí." Nevím, jestli jsme se pochopili, ale právě proto, že "to má M taky," ten příměr sedět nemůže. A pokud myslíte, že to má kopie M, tak to pochybuji. Lze sehnat pilu hecht rozkreslenou v řezu s čísly ND, ale timbertech a jeho katalog, testy, nedejbože distribuci ND a servis opravdu ne. A ty desitky "značek" pil, co vycházejí z hechtu, nejsou všechny zcela totožné, takže na katalog hechtu nelze ve všem spoléhat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RadekB - Diamantový Zahrádkář (1424) - 21.230 (?), 22.1.2009 8:17
Jj Andy, sorry, to jsme se opravdu nepochopili. To je pravda, ale ten Hecht taky patří do kategorie Timbertech, jaké jsou zkušenosti s ND nevím a ani vědět nechci. :-) Prostě je dělat nebudu! Ale na druhou stranu, kopie BMW SUV z Číny, je v Evropě něco jako Hecht!
Radek
|
|
|
|
|
|
|
host - 50.4 (?), 22.1.2009 11:01
Dovolím si připojit do diskuze. Měl jsem zákazníka který chtěl MS 180, zrovna byla v akci za 5300,- Kč. Jemu se to zdálo moc a že jí bazaru mají za 4000,-Kč. Ač jsem jej varoval, tak jí koupil a po týdnu jí přinesl na servis, že jí nemůže nastartovat. Následně jsme zjistili, že je zadřená a oprava vyjde cca na 4000,-Kč. Na můj dotaz zda si mu jí předveli jsem se dozvěděl, že jí nastartovali a vzápětí chcípla, což odůvodnili tím, že nemají benzín! Samozřejmě, že si jí opravit nenechal a odešel stím, že v hypermarketu viděl ňákou pilu za 3000,- Kč. Když to zhrnu, tak ho ta pila vyšla na 7000,-Kč, za to už mohl mít MS 181!
A pak bych si dovolil vyvrátit jeden mýtus a to, že elektická pila je tíchá!! Není tomu tak, stačí se podívat na hodnoty hladiny hluku : elektrika cca 95 db, motorová cca 103db!! Tady jde o subjektivní vnímaní, protože koncert čehokoliv (včetně filharmonije) dosahuje v některých momentech stejných hodnot, přesto vám většina lidí bude tvrdit, že to je nesnesitelný řev. Brzdící tramvaj má 85 db!!
anonym
|
|
|
|
|
|
|
host - 90.168 (?), 22.1.2009 11:32
jj, komu není rady, tomu není pomoci...
El. pila a hlučnost - oproti benzínové tichá je :-) Ale i tak nadělá dost kraválu, ticho je něco jiného. Já řežu vždcky se sluchátkama nebo vatou v uších. Ale je obrovský rozdíl, když soused řeže motorovkou (kravál od motoru) a elektrikou (je od něj slyšet chrastění řetězu, rozhodně ne kravál). Gl.
|
|
|
|
|
|
|
gerchán - Stříbrný Zahrádkář (138) - 133.102 (?), 22.1.2009 11:33
z laického hlediska není rozdíl hlučnosti podle parametrů moc velký. (elektrika cca 95 db, motorová cca 103db ).
Z odborného hlediska rozdíl je.
3dB znamená dvakrát větší hluk, 6dB čtyřikrát větší hluk...
rozdíl 95dB a 103db znamená 6,3 krát větší kravál
ps: reakce na xxxx.xxx.xx 50.4
|
|
|
|
|
|
|
host - 234.140 (?), 22.1.2009 16:24
Mozno iba doplnim to co napisal p. Suchy: je to tym, ze priebeh referencnej hlukovej krivky nema samozrejme linearny priebeh. ___pooh.
P.S.: Vzdy ma irituje bohorovna istota tvrdeni laika (napr. toho pana, co tvrdi ze el.pila je podobne hlucna ako motorova) s integralne zapracovanym zovseobecnujucim doporucenim minimalne pre cely vesmir a okolie...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 78.112 (?), 15.2.2009 12:55
Nepochopim ludi ktori prostrednictvom tohoto fora ziadaju skusenejsich o radu a ked sa mu rady dostane od odbornikov, dokonca profesionalov, urobia to po svojom.Pokial panovi 116.34 nestacia taketo argumenty a je ochotny za nejaky Timbersrot; vysolit 96 euro, tak je budto moc bohaty alebo???
Neviem sktoreho kuta Slovenska pochadza ale ked je to v Cesku lacnejsie je vela moznosti ako si zadovazit pilu odtial.Ci to bude gude alebo ina znacka vzdy ju moze vyreklamovat.Ved pila sa nekupuje kazdy tyzden a za bura.Je to investycia do buducna a treba si to dobra rozmysliet.Hlavne ked ma moznost rady od panov J.S.a jemu podobnych, ktory aj mna vela naucili, co aj vyuzivam v praxi.
|
|
|
|
|
|
|
host - 218.134 (?), 8.7.2009 21:19
nesranduj porovnávať škodu 120 a mercedes keď kúpim 30 škodoviek za jeden mercedes tak mi určite tie škodovky dlhšie vydržia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|