Motorová pila Stihl - Husgvarna
|
|
|
|
RadekB - Diamantový Zahrádkář (1424) - 21.230 (?) 12.9.2008 15:21
Podle dotazu bych usuzoval na kabely vyhřívání, ty vycházejí pod setrvačníkem. Jestliže stroj nezháší, je závada v nízkonapěťové cívce zapalování, případně jste překombinoval zapojení všech kabelů na pile. Jednoduchá zkouška vám napomůže. Kabel průběžně procházející od levé (nízkonapěťové) cívky k vypínači, většinou černý, musí, připojen na kostru, zabránit vzniku jiskry na připojené svíčce, položené na válec. Zkoušku neprovádějte dlouho, často takto odejde nízké napětí! Kabel propojený pod vys.cívkou očky je většinou žlutý. Žádný z kabelů zapalování nevychází z pod setrváku! Při pohledu od zadní rukojeti je pravý vypínač na vyhřívání, levý na zhášení motoru. Novější provedení bylo vypínače nad sebou, pak horní je zhášecí.
Radek
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 245.171 (?), 15.3.2008 11:24
Chci kupovat husgvarnu 142 e, máte někdo zkušenosti? Budu jí používat občas díky.
|
|
|
|
|
|
|
host - 44.120 (?), 8.9.2008 20:08
Dobrý den chtěl bych poradit o elektro instalací motorové pily Husgvarna 266 aneb o zaslání schématů.Mám problém nevím kam patří el.kabel od cívek které jsou umistěný pod rotorem zapalování.Kable byly natolik deformováný že nevím kam patří i když pila mi naskočila i když pilu musím vypínat sytičem.Moc děkují tumu kdo se ozve aneb. poradí
KUBICEK.3@seznam.cz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RadekB - Diamantový Zahrádkář (1424) - 21.230 (?), 12.9.2008 15:21
Podle dotazu bych usuzoval na kabely vyhřívání, ty vycházejí pod setrvačníkem. Jestliže stroj nezháší, je závada v nízkonapěťové cívce zapalování, případně jste překombinoval zapojení všech kabelů na pile. Jednoduchá zkouška vám napomůže. Kabel průběžně procházející od levé (nízkonapěťové) cívky k vypínači, většinou černý, musí, připojen na kostru, zabránit vzniku jiskry na připojené svíčce, položené na válec. Zkoušku neprovádějte dlouho, často takto odejde nízké napětí! Kabel propojený pod vys.cívkou očky je většinou žlutý. Žádný z kabelů zapalování nevychází z pod setrváku! Při pohledu od zadní rukojeti je pravý vypínač na vyhřívání, levý na zhášení motoru. Novější provedení bylo vypínače nad sebou, pak horní je zhášecí.
Radek
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RadekB - Diamantový Zahrádkář (1424) - 21.230 (?), 12.9.2008 22:20
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RadekB - Diamantový Zahrádkář (1424) - 21.230 (?), 12.9.2008 22:53
To jsem si myslel, většinou jsou amatéři nadšení až příliš a zapomenou si odlišit vyvedení. G bude asi už mrtvé, když to cpal do zapalování. Jde jen o to který kam? Myslím, že ještě někde mám funkční oblouk z 266G, ale není to 100%.
Radek
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RadekB - Diamantový Zahrádkář (1424) - 21.230 (?), 13.9.2008 10:04
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|