Modul zapaľovania má niekoľko funkcií.Vyrýba napätie pre iskru na zapaľovacej sviečke.Určuje bod zápalu v závislosti na polohe piestu.Následne tento bod zápalu mení podľa otáčok.Túto funciu už majú prakticky všetky moderné stroje.No a pri elektronickom karburátore ešte navyše komunikuje z karburátorom a oznamuje mu v akom aktuálne režime pracuje motor aby mohol ku tomu prispôsobiť optimálnu zmes.
Verím že toto všetko sa dá vyriešiť aj elektroinštaláciou.Len potom by sa ešte musel riešiť podvozok na celý ten elaborát zapaľovania.Oveľa elegantnejšie je to riešiť za pomoci elektroniky.Potom ten celý stroj unesie jeden človek
O tekavosti by vám vedeli porozprávať v každom servise, hlavne na jar.Vredy sa vyťahujú stroje uložené po zime.
No a samozrejme že za problémy z H560 môže jednoznačne Stihl.On im dodal podradné karburátory.Ukradol šróby z kartrov a potom chudákom maličkým z husqvarny začal spomedzi blokov tiecť olej.Stihl má iste prsty v problémovom štartovacom zariadení alebo trikrát prerábanom silentbloku.A aby sa nezabudlo vypínali elektriku v poľskej firme a tí chudáci museli letovať zapaľovania petrolejovými lampami po tme.No a aby sa nezabudlo dodal do výroby špatné mierky A tak miesto 0,2mm merali 0,5mm.
Verím že na toto všetko máte vysvetlenie.Napríklad že všetci sú zlí a len vy ste lietadlo. Ale ňa to nezaujíma.Viem svoje a aj mám svoje skúsenosti.