Karburátor Walbro Stihl MS 270 - trysky
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 190.207 (?), 20.12.2016 2:28, zobrazeno: 11948x
Zdravím, nevíte někdo, jesli lze nějakým způsobem vyšroubovat plastové trysky tohoto karburátoru Walbro? Lze s nimi otočit jen asi o 3/4 otáčky a pak doraz. Plastové omezováky nastrčené na kovových tryskách chápu, ale toto?
Pak jsem ještě nikde nenašel v jaké poloze má být plíšek jehlového ventilu. U Zama to bývá v rovině s hranou karbu, ale tady je to samozřejmě jinak..
Tak kdyby někdo věděl, díky. MV
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 124.109 (?), 20.12.2016 12:34
Len tak medzi rečou.Dá sa to vybrať aj bez zničenia.V krajnej polohe je ho možné vybrať špeciálnym skrutkovačom zo závitom, poprípade skrutkou primeraného priemeru.
|
|
|
|
|
|
|
host - 190.207 (?), 20.12.2016 19:00
Zdravím, díky za perfektní popis. Akorát nevím co myslíte tím"...nad horní hranou sedélka"?? Vypadá to, že sedélko tam není. MV
|
|
|
|
|
|
|
host - 190.207 (?), 20.12.2016 19:13
|
|
|
|
|
|
|
host - 93.10 (?), 20.12.2016 22:34
Zdravím, omlouvám se za nepřesnou radu ohledně nastavení vahadélka a tím také rady ohledně membrány. Máte tam membránu s krátkým "čudlíkem" a tím se vždy nastavuje vahadélko na úroveň dělící roviny karburátoru. Pokud je jehla i vahadélko nové, tak se nastaví mírně pod dělící rovinu, to znamená cca o 0,2 - 0,3mm. Pokud je již karburátor starší, tak se nastavuje na dělící rovinu, protože jsou tam již zvětšené vůle. Pozor na pružinku, v žádném případě neupravovat její charakteristiku!!! Standa.
|
|
|
|
|
|
|
host - 124.109 (?), 21.12.2016 7:56
STIHL ms 290 Replacing Crankcase housing
zaujímavé je to asi tak 2:40 min - dá sa to aj podstatne jemnejšie ale princíp je stejný
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 65.0 (?), 25.12.2016 18:00
Netuším proč potřebujete hýbat tryskama mimo nastavení, ale podle fotky máte v karburátoru usazeniny takže by ho to chtělo prohnat ultrazvukem HH
|
|
|
|
|
|
|
host - 65.27 (?), 25.12.2016 18:47
Zdravím, odpovídat na otázku otázkou nic neřeší. I v ultrazvuku bude tělesu karburátoru lépe bez těch šroubů. Již hodně dávno mě zkušenosti naučily karburátor rozebrat komplet a po vyčištění pečlivě složit a odzkoušet funkci všech funkčních prvků. Potom, i když stroj nejde jak by měl, tak již karburátor mohu 100%ně vyloučit. Udělat něco na půl a potom znovu rozebírat vyjde časově mnohem déle. Standa.
|
|
|
|
|
|
|
host - 65.0 (?), 26.12.2016 23:18
Tak jo, podle mě je první věc zejména u starších strojů odtlakování klikové skříně těch 15 - 20minut v důsledku dokáže ušetřit spoustu času... A objevují se i případy že je karburátor poškozen tak že se musí vyměnit. Pro rejpaly kteří mě teď pasují na vyměňovače a ne opraváře - při ceně některých nových karburátorů se cena opravy po započítání dílů a práce blíží nebo i překračuje cenu karburátoru... PS docela pochybuju že tazatel má ultrazvuk a tady pouhé mechanické vyčištění od pryskyřic (ty zelené usazeniny) nepomůže budou i pod tryskama kam se nedostanete. HH
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|