Jonsered CS 2145 teče benzin
|
|
|
|
|
|
|
|
zako - (4) - 239.255 (?), 23.6.2016 1:12, zobrazeno: 8440x
Chtěl jsem požádat o radu u uvedené mot. píly po levé straně je nalevaci prostor pro benzin a olej. Po pravé straně jsem viděl, že mi po stěně mot. pily při převrácení vyteče pár kapek benzinu. je to z takové mezery, kde vede hadička do karburátoru (asi z nádrže) a vedle něj jsem viděl malou dirku z osazením, nemá tam být nějaký přetlakový ventil? Nemohlo se mi stát, že mi vypad? Prosím nemůžu najit na netu ani výkres jak to má vypadat. Prosím poraďte.
Děkuji zako
|
|
|
|
|
|
|
host - 60.0 (?), 25.6.2016 9:19
Zdravím, je to tak, vedle vyůstění palivové hadičky z nádrže je tzv. zavzdušňovací ventil nádrže. U Vaší pily mohou být dvě varianty, buď jen takový porexový "acylpirin" nebo podlouhlý z bílého plastu. Pokud sám vypadl, tak tipuji na ten "acylpirin". Koupíte jej v obchodě pro Husq. je stejný jako u 345ky. Standa.
|
|
|
|
|
|
|
zako - (4) - 239.255 (?), 25.6.2016 18:57
Děkuji za reakci máte pravdu je to ten "acylpirin", ale ja je tam mám dva, koupil jsem je v Husq. Bylo mi řečeno, že když je budu dávat " acylpiriny " na sve místo musím je dávat takovým způsobem, že nejdříve zatlačím malý acylpirin a pak velký, ale musím se podívat kterou stranou je budu dávat, protože každá strana je jiná. Jedná strana je hladká a druha je drsná, takže každý " acylpirin" mám otočit hladkou stranou dopředu a natlačim je do dírky, kde mají byt uloženy, prosím je to tak, alebo je to jedno kterou stranou je budu dávat. Ja jsem se díval na ně mně se vidí, že nejde přesně a jednoznačně onačit která strana je hladká a která drsná snad asi pod zvětšovacím sklem. Jaký máte na to názor a co je správně.
děkuji Zákopčan
|
|
|
|
|
|
|
host - 29.239 (?), 26.6.2016 7:00
Zdravím, je to jedno. Já dávám ten vnější hladkou ven, protože je méně náchylný na znečištění. Někdy se stane, že tam příliš nedrží a tak jej opatrně obalím po obvodu proužkem teflonové pásky, stačí dva závity. Standa.
|
|
|
|
|
|
|
zako - (4) - 239.255 (?), 26.6.2016 8:35
Děkuji moc za reakci na můj dotaz, chtěl jsem se ještě zeptat, ohledně "acylpirinu" proč konstrukčně neudělali jeden širši acylpirin a nemuseli vyrábět dva různých velikosti? Prosím jakou ma přesnou funkci uvedený ventil v nádrži?
Děkuji moc Zako
|
|
|
|
|
|
|
host - 29.239 (?), 26.6.2016 9:09
Zdravím, zřejmě je to proto, že je potřeba oddělit "nacucaný" porex benzínem od "suchého" vnějšího. Funkce je snad jasná, dovolit vnější atmosféře vyrovnávat tlak v nádrži. Huska to u těchto modelů nemá příliš "vychytané" konkurenční značka je na tom z mého pohledu lépe. Netřeba upouštět přetlak vlivem odparu paliva ale pouze přisávat při úbytku paliva. Vyšší modely husky ale už i nižší modely konkurence mají jednocestné přivzdušňovací ventily nádrží. Jedna drobná rada. Před startem pily bez primerní pumpičky je dobré s pilou zatřást, tím se snadněji odpaří palivo, vznikne v nádrži přetlak a tak se rychleji a snadněji dostane benzín do karburátoru. Nechci tímo naznačit, že by tam snad nekontrolovaně natekl ale při prvním zastartování jak otevře regulační ventil, tak přetlak v nádrži pomáhá dopravit benzín na potřebná místa v karburátoru. Standa.
|
|
|
|
|
|
|
zako - (4) - 239.255 (?), 26.6.2016 11:12
Opětovně děkuji za informaci a radu moc si teho vážim. Vrtá mi ještě v hlavě proč ten porex je z jedné strany hladky a z druhé strany drsny?
Děkuji moc Zako
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|