Standardně (= z výroby) byly v těchto pilách osazeny karburátory Zama (číslo (třeba 93) je na karburátoru). Pokud byste sehnal priginál (je-li to vůbec ještě možné), bude to nejlepší volba. Ale jinak bych ho koupil někde u osvědčených prodejců (HS Parts, Kasumex,...) nebo v nejbližším servisu. Co je vlastně s tím karburátorem? On to není raketoplán, aby ho nebylo možné servisovat - pokud ho ovšem někdo nezničil mechanicky. Sadu těsnění je možné koupit na EBayi za pár korun a i tady je k sehnání. Jediný problém je se sítkem, které je umístěno pod zalisovaným mosazným víčkem a dostat to víčko ven není nejjednodušší (já to řešil vrutem s upilovanou špičkou, kdy se závity vrutu lehce zařízly do mosazi). To sítko je ukrutně husté a já jsem ho měl od benzinových přísad tak "zapatlané", že vypadalo jako kdyby ho někdo přetřel silikonovým tmelem. Vyčistění (ani varem, ani v ultrazvukové vaně) nezabralo - ale sítko je součástí sady těsnění, stejně jako jehly apod. S karburátorem je třeba zkontrolovat malou krátkou hadičku, která slouží k přívodu podtlaku k čerpadlu benzínu. A když to budete mít rozebrané, vyměňte ta (dvě?) plochá těsnění. Hlavně se pily nezbavujte - já, když jsem to někde na fóru řešil, jsem dostal několik nabídek na odkup pily jako nefunkční za pár korun. Podle mě je to poctivá pila a je škoda ji za 1.500 Kč prodat. Petr Filipi