Ahoj Stando. Vím co myslíš, bylo to myšleno spíš v nadsázce , ty jejich "natahovačky" s uvedením na trh, interní prezentace s porovnáváním zastaralých modelů konkurence aby více vyniklo jejich řešení... To je typická Huska. S "překanálovaným" válcem, nebo válcem omotaným kanály, mají také své zkušenosti (4 a 5-ková řada), tak bych čekal tohle novum jako logický posun. Jenže ony ty pomocné kanály tam i tak jsou! Při stavbě motoru s válcem "padajícím" k obsluze (opticky, tvarem žeber), je logické postavení spojky vně, jinak by už ta pila musela být patrová. Nebo to je opětovná obava z materiálu klikovek (jediných třídílných, kovaných na trhu, opět jejich PR lež!). Možná časem budeš mít pravdu, spojku namísto pomocného závaží kliky "našlapou" do skříně a rozdělí klikovou hřídel ven pak půjde jen kousek hřídele s ozubením, nebo prstýnkem. Na levou stranu pak nacpou do skříně setrvák a impuls zapalko bude dostávat satelitem. Prostě HQ postavila první "hybrid" ve dvoutaktech a zkouší co to bude dělat, na klice pomocná závaží, směs chudá jak Český dělník a design od Dalího. Možná to bude dobrá mašinka, ale ty obstrukce, hrůza. Prostě běžný postup - postavím, vyzkouším, uvedu do prodeje, to na ně asi není. Nebo to je taktika, ukázat novinky, počkat na tu správnou "žízeň" trhu a pak jej zasypat výrobky.
A ještě jedna věc by mne zajímala, 562XP by měla v základu pro USA stát nějakých cca 700 doláčů, že by ji u nás dali za 15 000 Kč?