Ja to chápem a verím Vám že na tom husqvarne makali a nemám pochyby o tom že to funguje a funguje to dobre.Le celá tá diskusia o vírení a zákrutách je je trochu mimo.Mňa osobne x-torq nepresvedčil o tom že je to niečo mimoriadne a už vôbec nie najdokonalejšie na svete.Je to len variácia na predvýplach v podaní Husky.Nič viac a nič menej.Svedčia o tom výkony jednotlivých strojov.
Pre 140.103
No a neviem ako už jednoduchšie vysvetliť rozdiely va strojoch.
MS341/361 - jedná sa o + - totožné stroje základný rozdiel je v nich ten že 341 má preplachovacie kanáliky otvorené a 361 ich má uzavreté..Neviem či si to viete predstaviť, ale keby som Vám to ukázal tak to pochopíte hneď. Následne na to - ja naozaj neviem či je možné predvýplach vyriešiť aj na "otvorených" kanálikoch, ale môj odhad je taký že by to bolo konštrukčne dosť problematicke.Preto si myslím že 342 z veľkou pravdepodobnosťou ani nebola na pláne, teda aspoň nie ako variácia z ovorenými kanálikmi.O budúcnosti hovoriť neviem, nezaoberám sa špiritizmom
A porovnanie 341 versus 555 - jednoducho nesedí a to hlavne generačne.Jednoducho nemôžete porovnávať klasický dvojtakt s predvýplachom.To je ako by ste porovnávali Felíciu s Fabiou.Jednoducho by to nebolo korektné.
Prečo porovnávať 555 s 362 mno tak asi takto - obe sú profi mašiny, obe majú obsah cca 60ccm, obe majú klasický karburátor? čiže vo finále sú obe určené na každodennú ťažkú drinu.A nie som si celkom istý ale na 99 percent tu bola 362 skôr ako 555.
A prečo 560 xp s 362c-m -obe sú profi, obe majú 60ccm a obe majú elektronický karburátor.A v konečnom dôsledku obe sú ako špičkové 60ccm modely.
Ono to že prišla 362c-m neskôr pokladám skôr za opatrnosť ako nevýhodu.Ono radšej prísť neskôr ako zažiť taký vlastý gól ako si zavesila Huska z 560-kou.
Zo srdečným pozdravom