Husqvarna 365 - nechce chytit
|
|
|
|
|
|
|
|
RadekB - Diamantový Zahrádkář (1424) - 21.230 (?), 16.10.2008 21:02
Jo, jo, 365 mají kvalitu stálejší, vyrovnanější. 371 starší serie byly na tom stejně, poslední serie už ztráceli glanc. 372, tam, aspoň u mých zákazníků je to samý problém. Po půlroce sjetý pístní kroužek k jedné straně, po 13 měsících klika KO. Prasklá kolínka ssání, prasklé nádrže, problémy s karburátory. Dalších drobností se dá najít hromada. Někteří jim dávají dost zabrat, dobrá tam je to tak 50 na 50 %, ale jsou majitelé, kteří opravdu údržbu dělají poctivě, každý víkend a výše uvedené závady tam jsou. Jsem přesvědčený, že HQ zatížila kliku a skříň víc než je zdrávo. Po dvou letech provozu, volná klika ve skříni je více práce obsluhy, jenže ten borec měl dříve ST 036 a naprosto v pohodě! Karburátor Walbro, mám dojem, to také moc nestíhá. Se Zamou tolik problémů nebylo, hlavně nebyla tak citlivá na čistotu impulsního vedení.
Radek
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 1.3 (?), 15.10.2008 9:23
Že pila po nastartování a odmáčknutí poloplynu běží nepravidelně a moc se jí nechce do otáček je normální, protože potřebuje chvíli než se trochu ohřeje a i pak další chvíli trvá, než je ohřátá natolik, aby podávala maximální výkon. Jinak to co popisujete svědčí o příliš bohaté směsi - je lepší pilu nechat pořádně seřídit v servisu na otáčkoměru. Ono totiž není pro laika tak jednoduché najít rovnováhu v nastavení karburátoru mezi šrouby L a T. J.P.
|
|
|
|
|
|
|
J.S. - Diamantový Zahrádkář (3388) - 103.201 (?), 15.10.2008 10:43
Tady bych upřesnil, že rovnováha - správné seřízení je o šroubech L a H. T, S - volnoběh má vliv při pauzách při řezání, startu a akceleraci - pokud je nastaven příliš na nízké otáčky, nebo bezpečnost - řetěz ve volnoběhu běží. Jinak otáčkoměrem nelze nastavit bohatost směsi, ale pouze otáčky, proto použití otáčkoměru nezaručuje správné nastavení karburátoru z pohledu akcelerace a spotřeby a startu - L - chudé nastavení motor zhasíná po startu. Max. povolené otáčky budou sice dodrženy, ale s nesprávně nastavenou bohatostí směsi. Proto by měl být postup takový, že při čistém vzd. filtru a teplém motoru s čerstvou směsí, po cca 10 min. zahřátí motoru se přistoupí na nastavení L ,H, T - po ideálním nastavení se otáčkoměrem ověří hodnoty max. otáček a volnoběhu a správně korigují. Ještě lepší je udělat potom zkoušku v řezu, neboť v plném tahu se motor chová jinak, jako bez zátěže - případně ještě mírně doladit. Další složitost do tohoto nastavení přinášejí digitální zapalování, které mají omezovač max. otáček a tudíž nelze odečíst na otáčkoměru max. hodnoty v momentě výpadků zapalování. Potom se musí nastavit hodnota lehce pod tuto hranici - to je ještě přesně měřitelná a nepatrně přidat, přitom nepřekročit povolenou hranici H - dle typu např. 3/4 otáčky od s citem uzavřené pozice. Jinak já jsem se k tomuto nevyjadřoval, protože když napíšete, že jdete vzápětí do servisu, tak si nemyslím, že potřebujete nutnou radu :)) .
|
|
|
|
|
|
|
host - 94.242 (?), 15.10.2008 12:05
Přesto děkuji všem moc za snahu Saša
|
|
|
|
|
|
|
host - 94.242 (?), 22.10.2008 9:23
A ještě mám dotaz, pokud uchlastám pylu a nepodaří se mi ji nastartovat, vyndám svíčku otočím pilu protočím aby píst vytlačil přebytečné palivo a co dál.Startuji opět se sytičem nebo už jen s půl plynem.
|
|
|
|
|
|
|
RadekB - Diamantový Zahrádkář (1424) - 21.230 (?), 22.10.2008 11:37
Sašo, bez sytiče i poloplynu. Jen na volnoběh, postupně začne škytat, až se chytí. Zpočátku bude dost kouřit.
Radek
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|