Husqvarna 235R



host - 170.25 (?)
15.9.2021 13:32

Tak toto je ukázka toho, jak to vypadá, když se člověk absolutně neznalý funkce karburátiru pustí do opravy.Karburátor pil a křovinořezů je strašně choulostivé zařízení na amatérské opravy a většinou dojde k trvalému poškození.I v tomto případě došlo pouze k rozborce a výměně membrán.Ale současně se musí udělat i vyčistění karburátoru a kontrola všech funkcí.V tomto případě hlavně těsnosti jehlového ventilku.Ale to není práce pro každého.

Ten otvor, který jste přelepil se jmenuje impulzní, protože tímto dostává od střídajícího se podtlaku a přetlaku v klikové skříni motoru membrána dopravního čerpadla pulzy, které přez ventilky membrány dopravují palivo do palivové komory.A tu membránu -nahoře-neovlivní hmotnost membrány, ale podtlak vznikající ve -venturiho trubici.

Takže zanechte pokusů, když jste neodhalil ani základní funkce a jděte do servisu, pokud to ještě půjde napravit.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 32.88 (?), 4.9.2021 23:56, zobrazeno: 765x

Dobrý den, mám problém s daným křovinořezem r.v. tušim kolem roku 98. Nedrží chod. Mám na něm karburátor walbro wt 548 na kterém jsem vyměnil všechny membrány.

Nejdřív byla svíčka uplně utopená benzínem, tak jsem schválně přelepil tu 1mm malou díru, která je pod sáním do válce. Na fotce je označena červeně odkud vede z karburátoru.

Tak potom to už chytlo asi na 30s. A když jsem přidal plyn tak to chciplo hned a tohle furt dokola. Je mi jasný že tam je blbá směs, ale nevím jak ji naladit. Šrouby na H a L jdou pootočit, kvuli plastovým čepičkám(trochu jdou vidět na obrázku vpravo dole) jen asi v rozmezí 300 stupnu, takže nejdu úplně zašroubovat ani vyšroubovat. Když jsem ty čepičky zkusil kleštěma vytáhnout tak se ani nehnuli.


Ještě jsem si všiml že se ten benzín ani nedostane nahoru do plovákovky. Příjde mi, že ta membrána je příliš lehká nahoře a nedokáže zatlačit na jehlovej ventil aby pustil benzin. Ale nevim jestli je to příčina


   
host - 170.25 (?), 15.9.2021 13:32

Tak toto je ukázka toho, jak to vypadá, když se člověk absolutně neznalý funkce karburátiru pustí do opravy.Karburátor pil a křovinořezů je strašně choulostivé zařízení na amatérské opravy a většinou dojde k trvalému poškození.I v tomto případě došlo pouze k rozborce a výměně membrán.Ale současně se musí udělat i vyčistění karburátoru a kontrola všech funkcí.V tomto případě hlavně těsnosti jehlového ventilku.Ale to není práce pro každého.

Ten otvor, který jste přelepil se jmenuje impulzní, protože tímto dostává od střídajícího se podtlaku a přetlaku v klikové skříni motoru membrána dopravního čerpadla pulzy, které přez ventilky membrány dopravují palivo do palivové komory.A tu membránu -nahoře-neovlivní hmotnost membrány, ale podtlak vznikající ve -venturiho trubici.

Takže zanechte pokusů, když jste neodhalil ani základní funkce a jděte do servisu, pokud to ještě půjde napravit.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?20.11.2024
Sádrokarton Norgips - zkušenosti?17.11.2024
Tavná pistole Tafix Koventa15.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika