Husqvarna 560



host - 216.69 (?)
13.5.2014 7:00
dolmar je pila na které se může mačkat čudlík dekompresoru kdy chce než startujete a nelítáte po servisech
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 216.69 (?), 8.5.2014 20:27
Rozdíl mezi lihovým aditivem (dříve velfobin) a stabilizátorem je podle čichu znatelný, stabilizátor smrdí po petroleji, po lihu rozhodně ne. Nicméně co chcete kupovat za benzín je pouze Vaše věc a co kupuji já, je moje věc. Nutit do 100 okt benzínu považuji za nepochopení problému bio složka. Stačí totiž úplně jednoduchá pomoc, jednou za období odstavení stroje nastartovat, nádrž doplnit čerstvým palivem a 1/4 roku odstavení není problém. Protože máme strojů hodně, tak si usnadňuji stabilizátorem starosti. Ale i ten stabilizátor je prevence na půl roku a víc a není nutností, když do půl roku je jednou motor v provozu.
                     
host - 181.84 (?), 9.5.2014 19:00

Ethanol se vyrábí úplně jinou cestou, E 85 je směs 15%benzínu a 85% ethanolu / bezvodý lih, biolíh a pod. /              překlad stránky výrobce Aspenu    "Alkylátový benzín je 99% čistší než běžné benzínu. Kinder s lidmi, stroji a životní prostředí. Perfektní výkon pro všechno od sekačky, strimmers, řetězových pil a sněhových fréz, lodních motorů, motocyklů, motokár, mopedů a sněžných skútrů. Palivo pro lidi, kteří se starají.
Tam, kde se slovo alkylátového pochází?

Název je odvozen od "alkylace" - proces používaný k výrobě surového materiálu.

Z plynu na kapalinu

Proces alkylace probíhá v rafinériích ropy. Plyny vznikající v procesu destilace ropy a krakování zařízení se spojí za vzniku alkylátového kapaliny. Tato kapalina je nejčistší ropný produkt, který může být produkován.

Alkylát se potom smísí s dalšími složkami za vzniku konečného produktu, který je připraven pro použití ve většině malých motorů."    jinak Aspen 2T a 4T je v současnosti jedno z nejlepších paliv, a přijde novinka Aspen 2T Full range Technology - mj. nižší spotřeba ve srovnání se starým produktem  

                     
host - 10.238 (?), 12.5.2014 7:40

Tady přece nikdo nepopírá, že Aspen je pro tyhle motory nejlepším palivem, už proto, že je pro ně navržený.

Pokud se tady bavíme o 5ti litrovém kanystříku za rok, tak je to opravdu jedno, to bych ho koupil taky. Pokud o 25l kanystru za rok, je to na zvážení ale pořád má spoustu výhod (nestárnutí, nedegradace oleje,...) které tu cenu řekněme vyváží. Prostě se o směs nemusím starat. Když se ale budeme bavit o 25l kanystru týdně (nebo řekněme za čtrnáct dní ať se neomezujeme jenom na profi těžaře) tak ta cena už bude sakra znát.

Rád budu toto palivo používat, ale pokud započítám jeho cenu do ceny sečení, kácení, palivového dřeva... rázem se stávám naprosto nekonkurenceschopným. V Německu to vyřešili tak, že v některých oblastech nařídili k těžbě používat pouze Aspen. To je sice cesta, ale někdo to zvýšení ceny vstupu stejně musí zaplatit, nejspíš koncový zákazník, dřevozpracující průmysl si těžko sníží marže...

                     
host - 10.238 (?), 12.5.2014 7:46

Jinak ještě k pile o které nakonec tahle diskuze je. Po jejím návratu ze servisu vymizela prodleva po přidání plynu takže v tomhle směru spokojenost. Někde ale bude problém, nejspíš s kompresí protože:

Pokud při startu teplé pily otevřu ("zmáčknu") dekompresní ventil, pilu buď nastartuju až na několikátý pokus (i 10 a více) nebo, co se mi stalo teď, nenastartuju vůbec. Ale stačilo sundat kryt, zavřít dekompresní ventil a pila na druhé potažení naskočila. Pokud dekompresní ventil nepoužiju, chytá pila většinou "na brnk". 

To se mi ale samozřejmě nelíbí, takže pila jde zítra do servisu znovu. Pokud to není jenom vadný dekompres (že by snižoval kompresi moc?) tak bude někde problém... to ale bohužel já nezjistím kde...

                     
host - 115.106 (?), 12.5.2014 10:16

Nesmíte být takový cimprdlich, teplou pilu startujte bez dekompresu jako všichni ostatní a nelítejte do servisu s problémem, který neexistuje. Dekompres je dobrý při studeném startu když je pilá zatuhlá a má velkou kompresi, při prohřáté pile je k ničemu. Když vidím některé uživatele na youtube, jak neustále mačkají dekompres a cvakají tam brzdu řetězu, tak být to moje pila, musel bych je něčím praštit. Pila je na řezání, né na neustálé mačkání čudíků a všeho možného, všechny komponenty mají omezenou délku používání, dekompres a brzda nevyjímaje, proto když to není nutné, tak na nic nemačkám a řežu.

                     
host - 212.11 (?), 12.5.2014 14:45

Tak tomu říkám rada nad zlato laugh.

                     
host - 170.210 (?), 12.5.2014 22:40

Zdravím, žádná rada ale svatá pravda. Standa.

                     
host - 212.11 (?), 13.5.2014 4:36

pokud má pila dekompresní ventil tak by měl fungovat at´ je pila teplá nebo studená, pokud ne tak je někde chyba. aspon´ u dolmaru mě to tak funguje.

                     
host - 216.69 (?), 13.5.2014 7:00
dolmar je pila na které se může mačkat čudlík dekompresoru kdy chce než startujete a nelítáte po servisech
                     
host - 115.106 (?), 13.5.2014 7:45

Závěr: když chcete mačkat čudlíky, kupte si Dolmar, když chcete řezat, tak Husqvarnu wink

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika