Jak zde napsal ´texi´, také bych nejdříve zkusil jinou svíčku. Vyměnit hned, když nestartuje, při zahřátém motoru. Pokud to pomůže, je na nějakou dobu vyhráno.
Před pár lety jsem měl stejný problém se stejnou pilou.
Za nějakou dobu ale pila zvýšila spotřebu paliva, prostě žrala jak... Zkusil jsem vyčistit karburátor a vyměnit membrány. Nepomohlo, víc jsem do toho nevrtal, vyčistil od pilin a mazal s ní do servisu. Tam s tím také pár dnů nemohli hnout, pomohlo až čištění ultrazvukem, nějaký "externí" spolupracovník měl zřejmě doma UZ vanu většího výkonu, než jsou dnes už běžné, ty levné na trhu.
Letos zkouším HQ136 ještě na nějakou dobu zachránit, po 15-ti letech je pokles už tak malého výkonu znatelný. Nejsem žáden profík ani servisák a generálku řeším z větší části nákupem neoriginálních dílů. Jinak by se ten pokus nevyplatil, vzhledem k ceně origo dílů. Můj odhad: nejméně 250% předražených...
Na tomto fóru je pár lidí znalých problematiky, s dlouholetými zkušenostmi. Nejméně dva z nich jsou schopni a hlavně ochotni se podělit o poznatky z praxe, vysvětlit nám domo-samouko-prasato jak co funguje, co s čím souvisí, kde může být problém.
Díky jim za to!