Hecht 927, levná jednoručka



host - 74.100 (?)
21.8.2012 14:41

OK.

nebudu se zdržovat vymýšlením nad primerem. Jak seřídit karburátor jsme si už vysvětlili. Těsnost sytičové klapky v poloze sytič zkontroluji vizuálně, palivový filtr koupím nový a taky odvzdušňovák. Svíčku novou do rezervy, ale za účelem repase novou svíčku namontuji. Repas ukončím výměnou nové svíčky za původní, pokud pila pojede se starou svíčkou beze změny.

Aby repas byla jaksepatří, chtěl bych taky vyměnit pístní kroužek. Jistě nestojí velký majlant a co mne na politice výrobců pil zlobí, tak nemožnost dělat výbrus válců. Výbrus vlastně dělat možno, ale výrobce už pak nedodává píst pro válec po výbrusu a pístní kroužky. Dle mne je to vychcanost. Místo toho můžete koupit sadu válec, píst a pístní kroužek za 6000 Kč. Vyměním teda jenom pístní kroužek, nemohu tím nic pokazit.

Další kapitola je membránový karburátor. Není někde popsán, třeba tady na zahradě? Nákresy jak vypadá, popis funkce, síta a membrány, trysky atd: K pile Hecht 927 nelze součástky ke karburátoru koupit zvlášť, jenom celý karburátor. Proto jsem se sháněl po možnosti dát tam jiný karburátor, nebo aspoň připasovat nějakou membránu z něčeho jiného. Membrána je dle mého slabým místem většiny karburátoru Hecht nevyjímaje a tak bychom měli membránám a karburátoru věnovat pozornost.

Pak už to tak bude asi všechno. Elektrika se musí vyměnit celá, pokud se pokazí, tam se toho mnoho nenaopravuje a mazací zařízení řetězu je kapitola sama pro sebe. Na mé Hechtce zatím OK, avšak jak jsem už napsal, nejde tady jenom o mne. Dle mých odhadů už koluje mezi českými uživateli už snad tisíce jednoruček Hechtek a tak si ty Hechtky zasluhují samostatné téma a ne že ne. Možná dokonce i samostatnou stránku Hecht-club, když může být Ford club, BMWclub anebo Tatraclub, tak proč by tady neměl být Hechtclub?

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 216.44 (?), 20.8.2012 19:07
Neztrácejte čas a peníze vymýšlením primeru. Je třeba další těsný vývod na hadičku z nádrže, potom na karburátoru vstup a primer někam umístit. Princip je ten, že dočerpáte palivo do karburátoru ručně, ne startováním motoru. To bych se zaměřil na správné seřízení pily, stav membrány, těsnost sytičové klapky v poloze sytič, palivový filtr, vyčištění sítka v karburátoru, svíčku. Pila by měla potom startovat správně.
                     
host - 74.100 (?), 21.8.2012 14:41

OK.

nebudu se zdržovat vymýšlením nad primerem. Jak seřídit karburátor jsme si už vysvětlili. Těsnost sytičové klapky v poloze sytič zkontroluji vizuálně, palivový filtr koupím nový a taky odvzdušňovák. Svíčku novou do rezervy, ale za účelem repase novou svíčku namontuji. Repas ukončím výměnou nové svíčky za původní, pokud pila pojede se starou svíčkou beze změny.

Aby repas byla jaksepatří, chtěl bych taky vyměnit pístní kroužek. Jistě nestojí velký majlant a co mne na politice výrobců pil zlobí, tak nemožnost dělat výbrus válců. Výbrus vlastně dělat možno, ale výrobce už pak nedodává píst pro válec po výbrusu a pístní kroužky. Dle mne je to vychcanost. Místo toho můžete koupit sadu válec, píst a pístní kroužek za 6000 Kč. Vyměním teda jenom pístní kroužek, nemohu tím nic pokazit.

Další kapitola je membránový karburátor. Není někde popsán, třeba tady na zahradě? Nákresy jak vypadá, popis funkce, síta a membrány, trysky atd: K pile Hecht 927 nelze součástky ke karburátoru koupit zvlášť, jenom celý karburátor. Proto jsem se sháněl po možnosti dát tam jiný karburátor, nebo aspoň připasovat nějakou membránu z něčeho jiného. Membrána je dle mého slabým místem většiny karburátoru Hecht nevyjímaje a tak bychom měli membránám a karburátoru věnovat pozornost.

Pak už to tak bude asi všechno. Elektrika se musí vyměnit celá, pokud se pokazí, tam se toho mnoho nenaopravuje a mazací zařízení řetězu je kapitola sama pro sebe. Na mé Hechtce zatím OK, avšak jak jsem už napsal, nejde tady jenom o mne. Dle mých odhadů už koluje mezi českými uživateli už snad tisíce jednoruček Hechtek a tak si ty Hechtky zasluhují samostatné téma a ne že ne. Možná dokonce i samostatnou stránku Hecht-club, když může být Ford club, BMWclub anebo Tatraclub, tak proč by tady neměl být Hechtclub?

                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 208.127 (?), 21.8.2012 15:28
Když vložíte do válce pístní kroužek, tak nesmí být mezera větší než 1 mm v zámku. Podle nového kroužku poznáte stav válce. Lze koupit píst neznačkový, který na vaše použití vydrží jako original. Karburátor musíte znát typ a potom shánět, je možné díly, nebo karburátor, příp celou pilu. To už záleží na tom, jak věříte dané opravě a investici.
                     
host - 233.39 (?), 26.12.2014 2:35

Dobrý den Všem tu přeji,

politika výrobců o výbrusu vychází ze speciálního povrchu ve válci - Nikasil-, který v podstatě nejste schopen normálně poškodit, při provozu tak dochází k obroušení pístu a kroužků, což se prodává jako sada. Pokud pilu zadřete, tak ulpělý hliník ve válci škrabákem čili šámbrem odstraníte... a s novou pístní sadou pilu složíte. Pouze, pokud Vám při provozu vyskočí seegrovka, a pístní čep vydře drážku, je třeba nového válce, protože přebrousit a nanést novou nikasilovou vrstvu žádná brusírna válců nedělá. Vybroušený válec bez nikasilu nelze použít, protože je hliníkový, nikoliv, jako kdysi, litinová vložka. A že se škrabákem nepoškodí, už mi několik let vrčí takto opravená vlajková loď od Jonseredů, původně z pásového katru, skoro 100ccm...

A protože mě moje pilky živí, po špatných zkušenostech je ani kamarádům nepůjčuji, na tento účel jsem pořídil shora zmíněného Hechta. Zatím žádného křivého slůvka, vrčí, maká... Jen jsem chtěl zmínit 2 vychytávky výrobce, a to, že u studeného motoru má "polosytič" nebo jak nazvat stav, kdy při nastartování studeného motoru přidržíte táhlo, aby nemohlo úplně zaskočit a zastavilo se na poloviční cestě.Po minutě se pila ohřeje a polosytič zrušíte. A druhá je, že je v návodu málo zdůrazněno, že sytič se uvolňuje plynem, jako u Stihla a jiných, kdo jej zamáčkne rukou, je na dobré cestě ohnout táhlo, o čemž mi tvrdil servisman při prodeji, že je 50% reklamací. Čím obsahově menší pilka, tím je třeba mít ostřejší řetěz. Kdo si jej koupí na pořezání tatry palivového dubu, asi bude mít problém, ale na občasné řezání malých průměrů čistého, neznečistěného dřeva výborný.     Přeji všem co nejméně hřebíků v řezu.    Kájin

                     
host - 17.235 (?), 26.12.2014 21:03

Zdravím Kájine, s tím nikasilem je to trošku jinak. Za prvé, není všechno nikasil a zadruhé, není vrstva jako vrstva. Značkoví výrobci zaručují i na nejjednodušších modelech kvalitní nástřik s dostatečnou vrstvou. Ostatní to šidí jak to jde. Zadřené ST, HQ i Tvůj zmíněný Jon je neošizený a oprava zadření je ve většině případech úspěšná (moc něšábruji ale odleptávám). Naproti tomu východoasijské výrobky ale i OM většinou zadření nepřežijí a oprava není možná. Standa.

                     
host - 196.72 (?), 26.12.2014 21:44

Pro Standu: Čím prosímtě odleptábáš vrstvičku hliníku nanesenou po záděru na válci. Děkuji

                     
host - 2.255 (?), 27.12.2014 22:14

Zdravím, HCl a starý zubní kartáček. Nemusíš se bát, nikasil to "nežere". Standa.

                     
host - 227.2 (?), 20.8.2012 17:14

Myslim, ze jste naivni v tom, ze kdyz je masina nova, ze zadny problem neni dost velky.Jestlize, je neco totalni smejd-cely vyrobek, uz z vyroby, ani to, ze tj.vec nova, neznamena,ze to smejdem nezustane.To by jste se teprve pane hodne divil.Dnes se sem nekdy dostava totalni smejd.Protoze mnoho lidi zajima bohuzel, jen cena, ktera je dulezitym kriteriem, ale pri vyberu masiny nemuze byti jedinym a hlavnim kriteriem.Dulezity je pomer kvality a ceny, tj.o necem.Jen samotna cena je o nicem.A proc by sem nekdo nedovezl totalni smejd, kdyz vi, ze rada lidi, kvuli cene neodola, zisk ma dovozce v kapse a pak se ztrati, tj.cele.To prece neni nic nemozne.A zejmena veci z Ciny, tam je casto kvalita velmi pochybna, az nulova.

                     
host - 172.48 (?), 17.11.2012 23:21

tak jak to ctu, zase sem koupil spatne: D vcera sem vydrazil raptora 225 a dneska uz ho po precteni nechcu raci dostat: D

koupil sem to na orezavani stromu rozhodne ne na palivove drevo jak tady jedne z kolegu. to mi pripada jako cista demence jinak to rcit nemuzu. a taky to mnozstvi co uvadi udleat s takovou pilou je oparvdu uctihodne. vim to moc dobre, protoze palivovym drevem se nejaky ten rok zabivam a vim co to stoji usili nadelat jeden metr dreva normalni farmarkou. je rpavda, ze ja dema extremne tvrde drevo a rezat smrk a habr je opravdu nebe a dudya, le i tak. za den zparcuju metr dreva a su mrtvy. od pokaceni az po uskladani a mluvim v metrech ne ve spalcich. jinak metr tvrdeho za 800,-

k te jednorucce potvrdi mi nekdojetsli raptor ma srtejne ND jako HECHT? po vyctu zavad muzu zrovna heldat prodejce D, protoze ta pila je jeta a kdovi v jakem stavu budu

                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 211.29 (?), 18.11.2012 7:23
Je to stejný krám, Vy máte velkou výhodu, že Vás neopustilo rozumné uvažování. Chyba za 800 není tak velký problém, pokud zjistíte, že to nejede. Můžete se pokusit prodat, tak jak to udělal ten před Vámi.
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Inspiraci pro zahradní domky9:14
Obsyp zapuštěného bazénu9:01
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?20.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika