GTM GTC 36



host - 78.117 (?)
12.5.2018 22:01

Co se týče ohřátí, tak jsem přišel na to, že karburátor má dvě klapky. Jedna ovládaná páčkou plynu, druhá, která je ovládána páčkou sytiče. Startuji se sytičem a jak motor škytne, tak sytič vyřadím. Po nastartování, pokud se přidá plyn, tak motor zhasne. Ale pokud se trochu zatlačí na páčku sytiče- ne až za zarážku, tak pak motor zvýší otáčky bez zhasnutí i při mírném přidání plynu. Takto se motor rycheji zahřeje a zvýší se otáčky.
IvanHorseman

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Kiksfix - (11) - 230.119 (?), 26.4.2018 1:41, zobrazeno: 7994x

Zdravím. Zítra mi ta pila přijde poštou. Chci s ní řezat větve do cca 10 cm. Máte s ní někdo zkušenosti? Na co si dát pozor. Máte někde vypátrané náhradní díly??? Já našel stránku výrobce někde v Belgii či kde a tam byla i sekce download zřejmě s rozkresem a čísly náhradních dílů. Ovšem jen pro dealery pod jménem a heslem. Jinde jsem to nenašel. Je to pila dělaná v Číně, takže jistě s motorem 35,8 ccm ale na ebay jsem pod tímto kódem GTC 36 nic nenašel, bude to tedy chtít znát přesný průměr pístu, počet kroužků. Rozměry válce atd. Nemáte to náhodou někdo vypátrané? Případně zkušenosti se servisem té (značky)? Líbí se mi jednoručka a značky Stihl ap. jsou už mimo můj cenový záběr, respektive možnosti. Díky za případné reakce a postřehy.

Tak pila je doma. Vypátral jsem (je to na ní napsáno), že je v ní motor 1E39F-2 a ten jsem lehce našel na obřím čínském zásilkovém obchodě, tedy válec, píst a kroužky (má 2 kroužky) za cca 30 dolars.

Poslali mi ji připravenou k chodu. S nevypnutým řetězem, nenamazaným řetězem a evidentně nastartovanou. S trochou oleje a benzinu v nádržkách. Bez informace jaký je v čem olej. Řetěz jsem již namočil do horkého oleje. Jinak ta pila vypadá řezavě. Spojku má třísegmentovou, lišta a řetěz Oregon. Dostal jsem k ní litr oleje Mcculloch grátis. :) Jak zjistím něco dál, tak něco napíšu. Snad jen ještě, že jsem četl všude a je to i v návodu, že pila má automatické mazání s regulací průtoku. NEMÁ! Má na plastu +- a min a max, ale chybí tam ta díra a šroubek ke štelování ::)) A nejspíš i ten štelovací mechanismus. Jak bude čas tak to vyfotím a přidám sem.

   
Olše - (44) - 220.242 (?), 26.4.2018 19:48
Náhradní díly třeba na webu i-les.cz. Dejte Foto budem tu všici moudřejší většinou se číny liší jen tvarem a barvou plastů.
      
Kiksfix - (11) - 230.119 (?), 26.4.2018 23:21

Přikládám foto té pily

GTM GTC 36
GTM GTC 36
GTM GTC 36
GTM GTC 36
GTM GTC 36
GTM GTC 36
GTM GTC 36
GTM GTC 36
GTM GTC 36
GTM GTC 36
GTM GTC 36
GTM GTC 36
GTM GTC 36
GTM GTC 36
GTM GTC 36
GTM GTC 36
GTM GTC 36
GTM GTC 36
GTM GTC 36
GTM GTC 36
   
Kiksfix - (11) - 230.119 (?), 28.4.2018 2:59

Tak pila regulaci průtoku oleje má!!! Je to vidět na fotce, kde je vyfocen spodek pily. Je to taková malá hluboká dírka v plastu u stříbrného šroubu držícího motor. Je v ní šroubek, kterým ten průtok zřejmě jde v nějakém rozsahu regulovat. Přišel jsem na to náhodou při sledování videa o pile Echo, které tato moje pilka je zřejmě pokusem o napodobení. Konkrétně Echo CS-330T

      
Olše - (44) - 220.242 (?), 29.4.2018 9:56
Co do začátků Kvalitní olej na míchání směsi Osobně mám odzkoušen stihl červený na záběh 1:40 aspoň tři až 5 nadrží a řezat slabší pruměry nechat pilku vydechnout na volnoběh mezi řezy Pak teprve 1:50
Míchat vždy čerstvou směs jen to co spotřebujete skladovat na sucho to jest prázdné nadrže Pokud budete používat eko olej na mazání řetězu projet na konci řezání před uložením motorákem aby se nezalepilo čerpadlo mazání   a pilka pokud nemá vadu z výroby vydrží. Náhradní díly se nechají sehnat Kasumex, HS part, I-Les spojka startování
Oprava repas válce a píst se nevyplatí raději koupit novou
         
Kiksfix - (11) - 230.119 (?), 29.4.2018 14:22

Díky, oleje mám dva.  Myslím do benzinu. Mám litr od McCulloch universal low smoke, který jsem k pile dostal jako dárek a pak mám litr Stihl HP ultra, který mi zbyl po motoru 50 ccm RCGF z letadla (modelu) a je otevřen. Byl ale vyroben 14.3.2013, tak snad je použitelný, vypadá dobře na pohled. Udělám to jak říkáte, dám ze začátku toho oleje více. Možná nebude od věci jet 1/40 pořád.

Na řetěz jsem koupil Bipol, chci s tím občas k lesu a nechci mít problémy. A asi to budu používat i doma. Na odstávku to tedy propláchnu.

            
host - 51.239 (?), 29.4.2018 20:44
Pilku mám asi třetím rokem.Samozrejme kvalitu konstrukce a provedení nelze srovnávat s profi Husqvarnou. Ale stejně tak nelze srovnávat cenu. Můj kus potřebuje zahřát než začne motor jít za plynem. Ideální je zahřát mírným zatlačením na packu sytiče a mírně přidat plyn. Trochu nesedí víko řetězovky/spojky, ale což. Aspoň je lišta na dvou šroubech. Dejte pozor na napínák řetězu, ten je dost vachrlatý. Musel jsem si vyrobit z mosazné trubičky klíček na seřizování karburátoru. Jinak to co jsem od ní čekal -to splňuje- prořezávkách stromů, teď jsem prorezal lískový keř atd. Na větší průměry mám Husku 359 a 353. IvanHorseman
               
Kiksfix - (11) - 230.119 (?), 9.5.2018 16:07

Zdravím, tak jsem tu pilu natočil experimentálně a je to nejspíš stejný kus jako máte vy. Měl jsem modely letadel, největší 2.5 m s motorm china 50 ccm a karburátorem Walbro a to byl teda jinej hukot. Pilu jsem natočil to šlo v pohodě i volnoběh, ale jak jsem se pokoušel přidat plyn pomalu, rychle, tak prostě chcípla. Vrátit už nejde bez udání důvodů, prošlo 14 dnů. Tak budu nucen experimentovat a ladit. Po pořádném (ne 2 min. volnoběhu) zahřátí lze přidat plyn, ovšem žádnej oheň to není, spíše plynulej náběh do otáček. Počkám jak se bude chovat po delší době, zda prostě není jen tak utažená ta pila, že potřebuje zaběhnout rozvolnit, nebo zda nejsou použity materiály s tak extrémní roztažností, že prostě studená nejede s plynem. Předpokládám, že jste štelovat zkoušel, když jste si dělal ten klíč na karbec (to je další pakárna, že tam není normální šroubek k pile dodán klíč na to nebyl). Podařilo se to seštelovat, doladit? Jinak jako řezat s tím půjde, ale chce to přesný postup ::)))

                  
host - 78.117 (?), 12.5.2018 14:52

Trochu doladit to šlo, ale žádný zázrak nečekejte. Co já mám zkušenost, tak ji to nechce nechat spadnout otáčky a roztáčet ji z volnoběhu, ostrý řetěz a to na co je určená si odpracuje. Na šroubky karburátoru jsem v Bau koupil mosaznou trubičku a do ní zaletoval takový měsíček.
IvanHorseman

                     
host - 78.117 (?), 12.5.2018 22:01

Co se týče ohřátí, tak jsem přišel na to, že karburátor má dvě klapky. Jedna ovládaná páčkou plynu, druhá, která je ovládána páčkou sytiče. Startuji se sytičem a jak motor škytne, tak sytič vyřadím. Po nastartování, pokud se přidá plyn, tak motor zhasne. Ale pokud se trochu zatlačí na páčku sytiče- ne až za zarážku, tak pak motor zvýší otáčky bez zhasnutí i při mírném přidání plynu. Takto se motor rycheji zahřeje a zvýší se otáčky.
IvanHorseman

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika